انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مرگ دردناک دختر یک ساله در اوج بی رحمی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مرگ دردناک دختر یک ساله در اوج بی رحمی 1

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، دخترک یک‌ساله که هدف گلوله قرار گرفته و در بیمارستانی در مشهد تحت درمان قرار داشت تسلیم مرگ شد. این دختر بچه افغان که در درگیری نیروهای طالبان با مأموران ایست و بازرسی هرات هدف گلوله قرار گرفته بود به ایران انتقال یافت.
کودک یک‌ساله‌ای که با اصابت گلوله زخمی شده بود با وجود تلاش پزشکان متخصص بیمارستان امدادی مشهد پس از چند روز جان خود را از دست داد. مرد افغان جوانی، با همسر 25 ساله‌اش «توریال» و دختر یک‌ساله‌شان  چند روز پیش با موتوسیکلت از روستای «گذره»  واقع در 20 کیلومتری شهر هرات به سمت این شهر در حرکت بودند که همزمان در فاصله 500 متری ایست و بازرسی هرات،  گروهی از  نیروهای طالبان با مأموران ایست و بازرسی درگیر شدند.
در این درگیری مسلحانه متأسفانه یک گلوله به لگن دختر بچه یک‌ ساله اصابت کرد و او غرق در خون شد. پدر و مادر این کودک که ویزا نیز داشتند بلافاصله کودک خود را به ایران انتقال داده و به بیمارستان شهر مرزی تایباد رساندند.
کودک با توجه به وخامت حالش به بیمارستان امدادی مشهد اعزام شد و تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت، اما با وجود تلاش پزشکان، ستایش کوچولو به علت خونریزی زیاد جان خود را از دست داد. «عبدالحق رسولی» مرد53  ساله‌ای که دایی ستایش است در این باره گفت: پس از تشریفات قانونی، جسد ستایش را برای انتقال به افغانستان  تحویل می‌گیریم.





مخابره : ۰۱/۰۵/۱۳۹۳ - ۰۷:۴۰

اخبار با neda300Big Grin
اورعcryingcryingcrying