انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بنا به شایعات ، اچ تی سی نکسوس بعدی گوگل و دو تبلت اختصاصی دیگر را در راه دارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
Evleaks امروز دوباره با خبری تازه و اختصاصی سر از وب‌سایت های خبری درآورد. وقتی که این لیکر معروف دنیای تکنولوژی شایعه ای را منتشر می‌کند، به سبب سابقه بسیار خوبی که از وی در ذهن داریم، باید صحبت‌ها و پیش‌بینی‌های او را جدی گرفت.

اگر این خبر صحت داشته باشد، اینها نخستین تبلت هایی از شرکت اچ‌تی‌سی هستند که از سال ۲۰۱۱ به این سو ساخته خواهند شد. نام رمزهای این تبلت ها T7 و T12 عنوان شده که می‌توانیم این‌طور فرض بگیریم با تبلت های ۷ و ۱۲ اینچی سر و کار خواهیم داشت. اطلاعات Evleaks همین‌جا به پایان رسیده و هیچ‌گونه صحبتی از سخت‌افزار آنها به میان نیامده است.
با توجه به اینکه پای اچ‌تی‌سی بعد از چند سال دوباره به ساخت تبلت باز شده، دور از انتظار نخواهد بود اگر تبلت های اختصاصی خود این شرکت را هم در آینده ای نه چندان دور ببینیم.
بد نیست مشخصات شایعه‌شده برای نکسوس ۸.۹ اینچی ساخت اچ‌تی‌سی را نیز یک نگاه دوباره بیندازیم. طبق خبرها این تبلت با یک صفحه‌نمایش ۲K یا رزولوشن ۲۰۴۸×۱۴۴۰ پیکسل، دوربین عقب ۸ مگاپیکسل با لرزش‌گیر تصویر لیزری، چیپست تگرا K1 مدل ۶۴ بیتی و ۲ گیگابایت رم ساخته خواهد شد. همچنین حافظه‌های پیشنهادی آنها ۱۶ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود و احتمالا با قیمت‌های به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلاری روانه بازار می‌شوند.
پس از عبور از مراسم گوگل I/O که عده بسیاری منتظر معرفی این محصول بودند، حالا همگی چشم به زمان معرفی نسخه رسمی اندروید L دارند تا شاید در آن زمان این تبلت را بالاخره زیارت کنند.