انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انصاریان: قرار نبود علی کریمی در پرسپولیس یاغی‌گری کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خبرگزاری تسنیم: مدافع پیشین استقلال و پرسپولیس معتقد است علی دایی حداقل برای یک نیم فصل می‌ توانست شرایط را برای بازگشت علی کریمی به پرسپولیس فراهم کند تا او در این تیم فوتبالش را به پایان برساند.

انصاریان: قرار نبود علی کریمی در پرسپولیس یاغی‌گری کند 1



علی انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه برخی حق را به دایی می‌‌دهند و معتقدند او باید در مورد نفرات تیمش تصمیم بگیرد، اظهار داشت: این حرف را قبول دارم، چون دایی سرمربی تیم است و باید پاسخگوی نتایج باشد.
وی افزود: گاهی اوقات در فوتبال می‌توان با ملایمت کارهایی انجام داد یا برای چنین مسائلی تبصره‌ای در نظر گرفت. حداقل می‌‌شد شرایط را طوری فراهم کرد که کریمی یک نیم فصل برای پرسپولیس بازی کرده و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی می‌‌کرد. اگر دایی شرایط را برای بازگشت کریمی فراهم می‌کرد قطعاً محبوب‌تر می‌شد.
مدافع پیشین پرسپولیس همچنین خاطر نشان کرد: خیلی از فوتبالیست‌ها در دوران نوجوانی شاید دنبال شلوغ بازی یا کارهای هیجان‌انگیز باشند ولی قرار نبود کریمی در پرسپولیس یاغی‌گری کند یا از کوره در برود. شاید کریمی در دوران جوانی پرخاشگر یا عصبانی بود ولی او مدت‌هاست که آرام شده و اگر به پرسپولیس می‌آمد مطمئن باشید هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد.