انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فلشخور در این تاپیک^_^
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سلام و درود خدمت دوستای گلم و بازدیدکنندگان گرامیفلشخور در این تاپیک^_^ 1

هدف این تاپیک آشنا کردن کاربران با انجمن فلش خور هستفلشخور در این تاپیک^_^ 1

انجمن در سال2010 تاسیس شد که هدف اون ارائه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی آنلاین و کمی کپ و گفت و گو میان کاربران بوده.

خب حالا قصد دارم که کمی از امکانات انجمن رو برای دوستان عزیز شرح بدم:

اولین قسمت میرسیم به کنترل پنل و پروفایل:

پروفایل: تو این قسمت می تونید بیوگرافی خود را قرار دهید تا کسانی که میخوان با شما آشنا بشن اطلاعاتی داشته باشند، در ضمن می تونید در قسمت "موزیک من" آهنگ مورد علاقه خود را آپلود کرده و قرار دهید تا دوستان شما و کسانی که به پروفایل شما سر می زنند از آهنگ لذت ببرند.همچنین شما لیست دوستان و لیست سیاهی دارید که این قابلیت را برای شما فراهم می کند که دوستان خود را در لیست دوستان و کسانی که مزاحم شما هستند را وارد لیست سیاه کنید.فلشخور در این تاپیک^_^ 1

همچنین میتونین برای خود عنوان کاربری انتخاب کنیدفلشخور در این تاپیک^_^ 1

کنترل پنل: تو این قسمت می تونید لیست موضوع های خودتون و موضوع هایی که در آن مشترک شده اید را ببینید!!همچنین تنظیمات جانبی را نیز می توانید انجام دهید. همچنین دفترچه یادداشتی نیز وجود دارد که می توانید در آن یادداشت داشته باشید! نگران هیچ چیزی نباشید کسی جز خودتون قادر به خوندن اون نیست(:

همچنین می تونین به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گفت و گو آزاد برید و اون جا با دوستان خود مشغول گفت و گو شوید
برای دیدن جدیدترین عکسای خواننده ها هم می تونید به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عکس خوانندگان برید
و اگه بخواید یه ذره بخندین من بهتون دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلیپ دیدنی و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مطالب طنز و خنده دار رو پیشنهاد می کنم!!!
مطمئنم که آهنگ گوش میدید چه رپ و چه پاپ اگه میخوای تکست آهنگ ها رو ببینی پس حتما یه سر این جا برو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
متن آهنگ های خوانندگان
اگه نصفه شبی هوس کردی به یکی اس ام اس بدی و از خواب بیدارش کنی این جا میتونی یه چیز به درد بخور پیدا میکنی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اس ام اس و پیامک
و اگر هم طرفدار ورزشی و  اخبار ورزشی رو دنبال می کنی پس یه سر به این جا  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فوتبال و سایر ورزش ها هم بزن


خب میرسیم به بحث ستاره ها:ستاره های کاربران نشانه این هست که کاربران چ تعداد ارسال داشته اند.و چ قدر در انجمن فعال بودند.

حال این سوال پیش میاد که کاربران چگونه میتوانند تاپیک جدید ایجاد کنن، زمانی که وارد انجمن مورد نظر خود می شوید در بالا سمت راست  مشاهده بفرمایید. فلشخور در این تاپیک^_^ 1

تو فلش خور 6دسته گروه کاربری وجود داره! کاربرساده - نویسنده(کاربر فعال)- مدیرآزمایشی - مدیر ثابت - مدیر ارشد و ادمین

همچنین گروه مدریت فلش خور را هم می توانید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
مدیریت فلش خور ملاحظه بفرمایید.

اگر در انجمن به سوالی برخوردید می تونین به این تاپیک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سوالات متداول و اگر از نام کاربری خود خسته شدید می تونین به این تاپیک دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
درخواست تغییر نام کاربری مراجعه کنید
اگه از ما انتقادی داشتی حتما این جا مطرح کن دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انتقادات
و اگه پیشنهادی داشتی خوش حال میشیم اون رو با ما در میون بزاریدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پیشنهادات

خب فکر نمی کنم که مورد دیگری نیز مونده باشه و امیدوارم که دوستان به پاسخ پرسش هایشون رسیده باشنفلشخور در این تاپیک^_^ 1
تا درودی دیگر بدرودفلشخور در این تاپیک^_^ 1
تشویق فلشخور در این تاپیک^_^ 1 ... !

عالی بود :|

منکه خیلی با فلشخور آشنا شُدم ! ^_^

الان هم با هم دوست شدیم ._.

ممنونم که منو بهش رسوندی رها جونم ! ^_^"

سپاس :|
به این ربط داره!!!

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=130343
این تاپیکو بزارن تو بخش سوالات متد اول :v

دمت گرم ^_^
اشنا شدم

اِ اون موقع نویسنده ها صورتی بودن._.*
اِ رها تو سورمه ایی بودی :*

شیوا هم همینطور ._.*

نورآ صورتی بوده (:

قبلا گفته بودم +_+

درکش برام سخته .-.

ولی واس نورا نه چون دیده بودم &_&
tnx: ))
مرسی =)
منمـ آشنا شدمـ ^.^

چه صورتی بودن خوشگل تر بود .-. !!

مرسی از شما:} .-.
ممنونننننن Blush