انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شرکت BMW قطار ساخت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت معروف BMW با همکاری شرکت زیمنس اقدام به طراحی قطاری جدید کرده اند. هدف از طراحی این قطار ها به گفته شرکت های سازنده، افزایش زیبایی و به ویژه سطح ایمنی ان ها می باشد. در روز های اخیر که اهمیت سوخت های فسیلی به مراتب افزایش یافته است، اهمیت حمل و نقل نیز به تناسب زیاد تر شده است دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شرکت BMW قطار ساخت 1 با توجه به تصاویر تازه منتشر شده از طرح های گرافیکی دیده شده از این قطار شهری جدید می توان این گونه نظر داد که فضای در نظر گرفته شده برای هر مسافر، سیستم نورپردازی در داخل واگنها و جنس و نحوه طراحی صندلی ها برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده است. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شرکت BMW قطار ساخت 1 این قطار دارای درب های بزرگ با سیستم های آشکار ساز نوری برای ورود و خروج بهتر مسافرین است. بدنه و شیشه های به کار رفته در قطار به گونه ای طراحی شده است تا کمترین صدای ممکن به داخل قطار نفوذ کند. نحوه قرار گرفتن میله ها در وسط واگن ها به گونه ای است که بیشترین فضای ممکن را در اختیار مسافرانی که میایستند قرار دهد.