انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مهمترین برنامه‌های دانشگاه آزاد افزایش کیفیت در همه عرصه‌های آموزشی و پژوهشی است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در لرستان باید تلاش‌های ما به سمت تربیت جوانانی متخصص متناسب با نیاز‌های این استان باشد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه لرستان، دکترعلی محمد رنجبردرجلسه شورای اداری واحد خرم آباد برگزار شد بابیان اینکه پیشرفت فرهنگی زیربنای رشد و توسعه در هر جامعه‌ای است، اظهارکرد: با توجه به آمار بالای بیکاری در لرستان باید تلاش‌های ما به سمت تربیت جوانانی متخصص متناسب با نیاز‌های این استان باشد، به گونه‌ای که ضمن پاسخ گویی به علاقمندی‌های جوانان مشتاق به ادامه تحصیل، در جهت مهار بیکاری که زیربنای اعتیاد و ناامنی در هر جامعه‌ای است گام برداریم.

وی مهمترین برنامه‌های امروز دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش کیفیت در همه عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانست و گفت: بایستی تلاش شود تا از گردونه رقابت معطوف به پیشرفت کشور با سایر دانشگاه‌ها عقب نمانیم.

نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد با اشاره به کاهش تعداد دانشجویان به دلیل کاهش نرخ رشد جمعیت در سال‌های گذشته، اظهارکرد: در حال حاضر جوانان به دنبال تحصیل در رشته‌هائی هستند که بتوانند پس از فراغت از تحصیل جذب بازار کار شوند به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی هم باید با نیاز سنجی به دنبال راه اندازی رشته‌هائی باشد که متقاضیان بیشتری دارد.

رنجبر خاطر نشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی گسترش تحصیلات تکمیلی در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری است، چرا که در حال حاضر تقاضای زیادی برای ادامه تحصیل در این مقاطع وجود دارد و بایستی به این تقاضا پاسخ داده شود.

در ادامه این جلسه معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی لرستان نیز با ارائه گزارشی ازعملکرد این ستاد گفت: با عنایت به تأکید ریاست عالی دانشگاه در خصوص کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی از طریق در آمد زایی از طرق مختلف از جمله تأسیس شرکت‌های دانش بنیان، شورای اقتصاد دانش بنیان در این ستاد تشکیل شده و با برگزاری جلسات منظم تلاش می‌کند ضمن استفاده از سرمایه‌های معطل مانده دانشگاه آزاد اسلامی اقداماتی در این زمینه انجام دهد.

دکتر بهروز دوستی به امضای تفاهم نامه با سازمان تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه امکان استفاده از امکانات بیمارستانهای سازمان تأمین اجتماعی استان در جهت راه‌اندازی رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی فراهم می‌شود.