انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ابراز انزجار کارگردان « سکوت بره ها » از جنایات اسراییل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ابراز انزجار کارگردان « سکوت بره ها » از جنایات اسراییل 1

جاناتان دمي كارگردان فيلم «سكوت بره ها» بازتاب صداي بسياري از چهره هاي هاليوود شد و رفتار اسراييل در غزه را محكوم كرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از مهر ، خالق «سكوت بره‌‌ها» با اشاره به استفاده از زور عليه مردم فلسطين و استفاده از رفتاري نظامي و خشونت‌بار آن هم پس از راي گيري دموكراتيكي كه به انتخاب حماس منجر شد، از اسراييل خواست تا دست از اين رفتارها بردارد.

وي گفت: به شدت باور دارم كه فلسطين شايسته استقلال است و تنها راه موجود ايجاد كشور مستقل برای آنهاست.

اين كارگردان برنده اسكار در مصاحبه خود خطاب به رژیم اسرائیل گفت: من واقعا نمي‌فهمم شما چگونه از نيروي خود چنين وحشتناك استفاده مي كنيد!

وي افزود: بيش از هر چيز و در درجه اول، به همه اين كودكان بي گناهي كه كشته شده اند، فكر مي‌كنم. اين مرا به فكر فرو مي برد؛ لطفا برای صلح كار كنيد.

دمي چنين ادامه داد: هر رفتار جديد خشونت‌بار كه انجام مي‌شود اين احساس را ايجاد مي كند كه شما مي‌خواهيد همه چيز را دوباره از اول شروع كنيد و من واقعا نمي‌توانم باور كنم كه زندگي به عنوان يك فلسطيني در غزه در اين شرايط چقدر غيرقابل تحمل است و اين كه آيا مي توانيد فرزندان جامعه خودتان را ببينيد كه مرده روي خاك ها افتاده اند؟

رابرت جاناتان دمی 70 ساله کارگردان، تهیه کننده و نویسنده اي است که سال ۱۹۹۱ برای کارگردانی فیلم «سکوت بره‌ها» توانست جایزه اسکار بهترین کارگردانی را از آن خود کند.