انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه LTE-A گوشی گلکسی S4 اندروید کیت‌کت را دریافت کرد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با بالا گرفتن تب بروزرسانی اسمارت فون‌ها توسط کمپانی‌های سازنده، اغلب گوشی‌های هوشمند در انتظار دریافت بروزرسانی هستند که امروز نیز نسخه LTE-A گلکسی S4 ثمره انتظارش را دید و اندروید کیت‌کت به‌طور رسمی برای این گوشی منتشر شد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نسخه LTE-A گوشی گلکسی S4 اندروید کیت‌کت را دریافت کرد! 1 این بروزرسانی برای گلکسی S4 نسخه LTE است که کد GT-19506 را شامل می‌شود. بروزرسانی ذکر شده بر اساس موقعیت جغرافیایی در دسترس کاربران جهان قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود که تا یک ماه آینده تمام کاربران به این بروزرسانی دسترسی داشته باشند.
پیش‌تر نیز سامسونگ برخی از گوشی‌های خود را مانند گلکسی گرند 2 و… را به اندروید کیت‌کت بروزرسانی کرد بود که انتظار می‌رود برخی دیگر از اسمارت فون‌های این شرکت نیز به آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید آپدیت شوند.
نسخه LTE گلکسی S4 تفاوت بسیار کمی با نسخه اصلی خود یعنی گلکسی S4 دارد که این تفاوت نیز به شبکه اینترنت آن مربوط می‌شود و سایر مشخصات گوشی اغلب همانند نسخه معمولی است. این گوشی به‌طور رسمی با ورژن 4.2.2 از سیستم عامل اندروید روانه بازار می‌شد که از این پس کاربران می‌توانند آن را به کیت‌کت بروزرسانی کنند.
این بروزرسانی با کد I9506XXUCNG3 برای نسخه LTE-A گوشی گلکسی S4 منتشر شده است و اگر گوشی به اینترنت متصل باشد خود به خود یک هشدار مبنی بر وجود بروزرسانی جدید در اسمارت فون پدیدار می‌شود.
ممنون
Heart