انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلکسی نوت3 هنوز سریعترین گوشی روی زمین است!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
خیلی‌ها این اعداد و ارقام را تقلبی و غیر واقعی و خیلی دیگر آنها را واقعا نشان دهنده کارایی دستگاه تست شده می‌دانند. به طور کل اگر تلفنی نمره بیش از 25000 را در بنچمارک انتوتو کسب کند این یعنی می‌تواند از پس اجرای برنامه‌های سنگین بر بی‌آید.
با نگاه به تصویر اما می‌بینید که نمره 25000 دیگر این روزها معنا ندارد. این فهرست موفق‌ترین تلفنهای تست شده در سه ماهه دوم سال 2014 را نشان می‌دهد.
برای تهیه این فهرست، تیم تهیه کننده قوانینی را تنظیم کرده‌اند. مثلا برای شروع 200 گوشی از یک برند باید تا بحال تست شده باشند و اگر هوشمندی مثل نوت 3 نسخه‌های مختلفی با پردازنده‌های گوناگون داشته باشد، بیشترین نمره آن ثبت می‌شود.
بعلاوه انتوتو اعلام کرده که ورودی‌های دروغین را برای نشان دادن بهترین نتیجه حذف کرده است. در ضمن نتیجه تستهای برگزار شده در ماه‌های آوریل و ژوئن منتشر شده است.
شگفت زده شدید؟ قابل درک است، حدس زده می‌شود که درباره این هوشمند کارهای ویژه‌ای انجام پذیرفته و ترفند بکارگیری بیشترین کارایی از این دستگاه صورت گرفته است.
حداقل می‌توان امیدوار بود که تست کننده‌های این هوشمند واقعا از آن همه جوره کار کشیده‌اند تا بتوانند چنین نمره‌ای کسب کنند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی نوت3 هنوز سریعترین گوشی روی زمین است! 1