انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: لومیا 520 به آمار 12 میلیون تلفن‌هوشمند فعال دست یافت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
لومیا 520 یکی از تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی محبوب در بازار است که همیشه در صدر آمارهای فروش تلفن‌های‌هوشمند تحت پلتفرم موبایل مایکروسافت جای می‌گیرد؛ اما براساس اطلاعات منتشر شده توسط ردموندی‌ها این تلفن‌هوشمند با ثبت ۱۲ میلیون تلفن‌هوشمند فعال آمار جالب توجهی را از خود به جای گذارده است.

مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس شرکای جهانی (WPC) خود اعلام کرد که تاکنون 12 میلیون دستگاه لومیا 520 فعال شده است که نشان از آمار خوبی برای این تلفن‌هوشمند ویندوزفونی دارد.
تعداد تلفن‌هوشمند ثبت شده شامل نمونه‌های مختلفی است که می‌توان به نمونه‌های قراردادی عرضه شده توسط تی‌موبایل در بازار آمریکا با نام لومیا 521 نیز اشاره کرد که در این مجموعه حساب می‌شوند. مایکروسافت اطلاعاتی در مورد لومیا 525 و اینکه آیا این تلفن‌‌هوشمند نیز در آمار لومیا 520 محاسبه شده یا نه ارائه نکرده است.
شاید دستیابی به چنین آماری چندان هم دور از انتظار و تعجب برانگیز نباشد، چراکه براساس آمارهای منتشر شده در ابتدای سال جاری میلادی درخصوص سهم هر یک از تلفن‌های‌هوشمند ویندوزفونی، لومیا 520 سهمی 30 درصدی از کل بازار ویندوزفون را به خود اختصاص داده بود. این اولین باری است که آمار دقیقی از میزان فروش یک تلفن‌هوشمند ویندوزفونی نوکیا توسط مالک جدید آن، مایکروسافت منتشر می‌شود.
نوکیا در بهمن ماه سال گذشته اعلام کرد که لومیا 520 در آینده با نسل جدیدی جایگزین خواهد شد که اطلاعات فاش شده نشان از در راه بودن لومیا 530 دارد.