انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ال‌جی بازی Puppy Pop را برای G3 با کاور QuickCircle معرفی کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ال‌جی بازی Puppy Pop را برای G3 با کاور QuickCircle معرفی کرد 1

ال‌جی برای G3 یک کاور هوشمند مناسب به نام QuickCircle را ارائه کرده که در بسیاری از مواقع کاربر را از باز کردن پوشش سطح تلفن خود بی‌نیاز می‌کند. حال گویا این کمپانی کره‌ای یک بازی اختصاصی برای بازی از طریق پنجره مدور این قاب را روانه پلی استور گوگل کرده است.

ال‌جی به همراه پرچمدار جدید خود، G3 یک قاب هوشمند جدید به نام QuickCircle را نیز معرفی کرد. به کمک این قاب شما برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، تماس ورودی یا حتی اجرای برخی اپلیکیشن‌ها نیازی به باز کردن بخش محافظ نمایشگر قاب ندارید. حال ال‌جی یک بازی بهینه شده برای این قاب را معرفی کرده است! بله یک بازی اختصاصی برای قابل QuickCircle جی 3! این کاور طوری طراحی شده که امکان دسترسی سریع به اطلاع‌رسانی‌ها و جزئیات بیشتر را بر روی پنجره دایره‌ای شکلی که روی آن وجود دارد فراهم می‌کند. حال ال‌جی برای این که کاربران بدون نیاز به باز کردن پوشش دستگاه خود بتوانند از طریق همان پنجره‌ مدور کوچک بازی هم بکنند، یک بازی اختصاصی رایگان به نام Puppy Pop را معرفی کرده که دارندگان جی 3 می‌توانند از امشب آن را از طریق فروشگاه اپلیکیشن گوگل (Play Store) دانلود و نصب کنند.
پاپی پاپ یک بازی معمایی از نوع Match Three است که به شما امکان ثبت امتیازات در شبکه اجتماعی محبوبتان را نیز می‌دهد. دارندگان جی 3 می‌توانند قاب QuickCircle را با قیمت ۴۵ دلار تهیه کنند و از قابلیت‌های آن استفاده کنند.
ال جی برای علاقه‌مندان به توسعه بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها برای QuickCircle یک SDK را نیز منتشر کرده تا آنها بتوانند به سادگی اپلیکیشن‌های خود را برای قاب ویژه پرچمدار جدید ال‌جی بهینه کنند. این بدان معنا است که احتمالا به زودی شاهد ارائه اپلیکیشن‌ها و بازی‌های بیشتر یا حداقل بهینه‌سازی بسیاری از بازی‌ها و اپ‌های کنونی برای استفاده از طریق پنجره مدور این کاور خواهیم بود.