انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: افشای تصاویر دیگری از اکسپریا Z3 سونی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 برلین، گمانه‌ها در مورد احتمال عرضه‌ی دومین تلفن‌هوشمند پرچمدار سال جاری سونی قوت می‌گیرد؛ گواه این مدعی افشای تصاویری منتسب به اکسپریا Z3 است که شاهد انتشار نمونه‌های جدیدی از آن هستیم.

هر چند افشای تصاویر اطلاعاتی از جزئیات مشخصات داخلی این محصول در اختیارمان قرار نمی‌دهد، اما می‌توان نگاه دقیق‌تری به جزئیات ظاهری این تلفن‌هوشمند داشت. این تلفن‌هوشمند برخلاف نسل پیشین این محصول دارای طراحی صاف‌تری بوده و گوشه‌های گرد نقش کمرنگ‌تری در طراحی آن یافته‌اند.
با توجه به تصویر منتشر شده از قسمت پشتی دستگاه به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند نیز همچون سایر ساخته‌های سونی از شیشه بهره برده است. همچنین باید به دوربین این تلفن‌هوشمند نیز اشاره کرد که به‌نظر می‌رسد همچون نسخه‌ی کنونی از همان سنسور و فلاش ال‌ای‌دی بهره گرفته است.در حاشیه‌ی این تلفن‌هوشمند نیز می‌توان کلید‌های شاتر و تنظیم بلندی صدا را مشاهده کرد. ضمنا شیاری نیز در این قسمت به چشم می‌خورد که به‌نظر اسلات میکرو SD است. شایعه شده که اکسپریا Z3 تنها ۷ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.
افشای تصاویر دیگری از اکسپریا Z3 سونی 1
براساس گمانه‌زنی‌های انجام شده به‌نظر می‌رسد این تلفن‌هوشمند با بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 801، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار سنسور 20.7 مگاپیکسلی روانه‌ی بازار خواهد شد. همچنین صفحه‌ی نمایش این تلفن‌هوشمند نیز دارای اندازه‌ای 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p خواهد بود. یقیناً باید شاهد قابلیت ضد آب بودن در این تلفن‌هوشمند نیز باشیم.
به‌احتمال زیاد باید شاهد عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند در نمایشگاه IFA 2014 برلین باشیم. شنیده‌ها حکایت از این دارند که سونی درصدد عرضه‌ی این محصول به بازار، در ماه سپتامبر، یعنی چند روز پس از معرفی آن به بازار است.