انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اپل در تدارک مراسم معرفی آیفون 6 نسخه 4.7 اینچی برای اواخر شهریور ماه است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر اساس گزارش 9to5mac، اپل در حال اعمال اصلاحات نهایی بر روی iOS 8 است تا این سیستم‌عامل را به مراسم رونمایی از آیفون جدید در ماه سپتامبر معادل با اواخر شهریور ماه آماده سازد. بر اساس شواهد موجود، اپل طبق روال همیشگی عمل کرده و تلاش دارد  این رخداد با محوریت آیفون را در میانه‌ی سپتامبر برگزار نماید.

اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ فراتر از انتظارها عمل کرد. فروش گسترده محصولات اپل در بازار چین به کمک این شرکت آمده تا بتواند به درآمد ۳۷.۴ میلیارد دلار برسد. به موجب این درآمد، سود اپل در سه ماهه‌ی دوم به ۷.۷۵ میلیارد دلار رسیده که به معنی ۱.۲۸ دلار برای هر سهم است. حال با توجه به گزارشاتی که مدعی سفارش جاه‌طلبانه‌ اپل برای تولید آیفون جدید است، به نظر می‌رسد این کمپانی تلاش دارد رکوردهای پیشین خود را با دستگاه هوشمند جدید خود بار دیگر جابجا نماید.
در راستای تایید گزارش‌های پیشین، گفته می‌شود که اپل تصمیم دارد یک مراسم معرفی محصول دیگر را نیز در اکتبر به منظور معرفی نسخه جدید OS X Yosemite و نیز ساعت هوشمند خود یعنی iWatch برگزار کند. همچون مراسم سپتامبر هر سال، گفته می‌شود که اپل این بار نیز تنها بر روی آیفون جدید و نسخه جدید سیستم‌عامل دستگاه‌های همراه خود یعنی iOS تمرکز خواهد کرد و در این رخداد شاهد مورد غیرمنتظره‌ای نخواهیم بود.
با وجود اینکه بر پایه‌ی شواهد بدست آمده، مراحل آماده‌سازی آیفون جدید 4.7 اینچی به خوبی پیش می‌رود و باید در رخداد مذکور منتظر معرفی آن باشیم، اما زمان معرفی نسخه‌ی 5.5 اینچی تلفن هوشمند اپل واضح نیست و مساله‌ی مشخص، عقب بودن این نسخه در مراحل آزمایش و ساخت نسبت به آیفون 4.7 اینچی است.
گفته می‌شود که هفته‌ی دوم یا سوم سپتامبر محتمل‌ترین زمان برای برگزاری مراسم معرفی آیفون جدید است اما به این مساله نیز اذعان شده که به دلیل عدم قطعیت مراحل تولید، ممکن است با تاخیرهایی در این زمینه مواجه باشیم. تصمیم‌های اپل در این خصوص هنوز تثبیت نشده و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با آن در حال انجام است.
این گزارشات به خوبی با شایعات پیشین که مدعی عقب افتادن برنامه‌ی آیفون 5.5 اینچی تا سال 2015 بودند سازگاری دارد. گفته می‌شود که iOS 8 در مسیر خود برای ارائه در پاییز امسال قرار دارد و انتظار می‌رود پنجمین و آخرین بتای آن در روز دوشنبه، ۱۳ مرداد ماه منتشر شود. این در حالی است که گزارش دیگری از bgr، مدعی برنامه‌ریزی اپل برای ارائه‌ی یک نسخه‌ی بتای ششم در تاریخ جمعه ۲۴ مرداد ماه است. ممکن است نسخه‌ی گلدن مستر (پیش از انتشار نهایی) iOS 8 چند هفته پس از آن در اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر رونمایی گردد. آنگونه که شایعات حکایت می‌کنند، قابلیت‌های چندوظیفگی، اجرای چند برنامه بصورت پنجره در کنار هم برای آیپد و اعمال بهبود در اپلیکیشن نقشه همچنان در دست اقدام هستند و بعید است در معرفی نسخه نهایی iOS 8 شاهد معرفی آن‌ها باشیم، اما می‌توان انتظار داشت این قابلیت‌ها طی یک بروزرسانی به دستگاه‌های اپل آورده شوند.
همانگونه که گفته شد، در ادامه‌ی مراسم سپتامبر، اپل در حال برنامه‌ریزی برای اجرای رخداد دیگری در اکتبر به منظور معرفی iWatch است که ورود اپل به بازار ابزارهای هوشمند پوشیدنی محسوب خواهد شد. در این رخداد همچنین به OS X Yosemite نیز پرداخته خواهد شد و معرفی مدل‌های جدید آیپد نیز آن‌ها را همراهی خواهد نمود. گزارش قبلی نیز به خوبی تایید کننده‌ی برگزاری این رخداد و مدعی معرفی مک‌های جدید با نسخه جدید سیستم‌عامل اپل بود. تصور می‌شود که آیپدهای جدید، بروزرسانی‌های نسبتا کوچکی با اضافه شدن ماژول تشخیص اثرانگشت Touch ID و قرارگیری پردازنده‌ی سریع‌تر A8 باشند. آیپدهای اپل اخیرا رکورد فروش جالبی داشته‌اند و بار دیگر خود را بعنوان بخش مهمی از تجارت اپل مطرح کردند. تیم‌ کوک در این خصوص وعده داده بود که کمپانی متبوع وی، ایده‌های نوآورانه‌ای را برای آیپد در سر می‌پروراند.