انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نقش دانشگاه در حوزه‌های صنعتی و علوم اجتماعی تقویت شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عضو شورای مشورتی دانشگاه لرستان خواستار تقویت نقش دانشگاه لرستان در اثرگذاری بر حوزه‌های مختلف استان شد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی » خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه لرستان، شیرالی در جلسه شورای مشورتی دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان که با موضوع بررسی برنامه‌های پیشنهادی برای آینده دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر اثرگذاری دانشگاه در حوزه‌های مختلف استان را شاهد نیستیم؛ با این حال ضرورت دارد که نقش دانشگاه در حوزه‌های صنعتی، علوم انسانی و علوم اجتماعی تقویت شود.

وی افزود: متاسفانه لرستان به دلیل مسائل طایفه‌ای و سیاسی از دستیابی به خود بازمانده و این وظیفه دانشگاه است که این وضعیت را اصلاح کند.

شیرالی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند دولت یازدهم باید نقاط قوت دولت سابق را دنبال و نقاط ضعف را جبران کند، دانشگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر قرار باشد که تغییری در حوزه ریاست صورت گیرد، رئیس جدید نیز باید بر اساس این قاعده عمل کند.

عضو شورای مشورتی دانشگاه لرستان با بیان اینکه مدیریت دانشگاه مستلزم استفاده از مدیرانی است که در کنار توان علمی از ظرفیت مدیریتی هم بهره‌مند باشند، گفت: برای مدیریت شخص مهم نیست؛ بلکه آنچه که مهم بوده، این است که مدیر در راستای اهداف انقلاب و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب عمل کند.