انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گلکسی S4 آتش گرفت! آنهم زیر بالش یک دختر 13 ساله
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
یک دختر 13 ساله اهل تگزاس که گلکسی اس 4 را زیر بالش خود گذاشته بود، با بوی سوختگی از خواب بیدار می‌شود. متاسفانه آنچه در حال سوختن بود گلکسی اس 4 او بود. در ابتدا آریل تولفری دوباره به خواب باز می‌گردد و دوباره پس از زیاد شدن بود از خواب بیدار شده و متوجه می‌شود که دستگاه نازنینش در حال سوختن است.
اما دلیل آتش گرفتن دستگاه چه می‌توانست باشد؟ خانواده تولفری علت را استفاده از باتری جایگزین می‌دانند. مشخص نبوده که آیا واقعا این آتش سوزی به علت استفاده از باتری غیر اصل بوده است یا نه. سال گذشته اتفاقات اینچنینی برای دارندگان آیفون و آیپد هم رخ داده بود. صاحبان این دستگاه‌ها به دلیل استفاده از باتری‌های غیر اصل هنگام استفاده از هوشمندشان دچار شک شده بودند.
بدون توجه به اینکه چه کسی مقصر است، سامسونگ وعده داده که برای آریل یک اسمارتفون جدید بعلاوه یک بالش و هر چه آسیب دیده است بفرستد. این شرکت به صاحبان اسمارتفونهایش هشدار داده که به هیچ وجه دستگاه‌ها را زیر بالش یا هر جایی که مانع از جریان هوا می‌شود نگه ندارند.
“قرار دادن دستگاه زیر بدن، لباس کلفت، بالش با هر ماده دیگری که جریان هوا را مسدود می‌کند می‌تواند روی کارایی دستگاه تاثیر گذاشته و ریسک آتش گرفتن یا انفجار را افزایش دهد که همه اینها می‌تواند باعث آسیبهایی به بدن و دارایی‌ها شود”
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی S4 آتش گرفت! آنهم زیر بالش یک دختر 13 ساله 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گلکسی S4 آتش گرفت! آنهم زیر بالش یک دختر 13 ساله 1