انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خیلی باحاله ! بیا بخون !!!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
انعام .....    
یکی از دوستان شخص ثروتمندی ، گاه و بی گاه هدیه ای  برای او میفرستاد و این هدایا را همیشه پسر بچه ای که مستخدم او بود میبرد. مرد ثروتمند که همیشه مشغول کارش بود ، هیچ وقت به روی خودش نیاورده بود که باید انعامی به پسر بچه بدهد.
یک روز که پسرک از طرف اربابش هدیه ای اورده بود ، وقتی در را برای او باز کردند ، مستقیما هدیه را به اتاق مرد ثروتمند برد و پس از ورود به اتاق گفت : این هدیه را اربابم برایتان فرستاده است . مرد که پشت میز نشسته بود و چیزی مینوشت ؛ بلند شد و گفت : پسرم !  این طرز هدیه اوردن نیست .  تو بنشین روی صندلی تا من  بروم بیرون و  طرز صحیح هدیه اوردن را به تو یاد بدهم !! بعد هدیه را برداشت و از اتاق خارج شد و پسرک هم روی صندلی نشست. پس از لحظاتی با انگشت به در اتاق زد.
پسرک گفت : بفرمایید!
مرد وارد اتاق شد و پس از سلام گفت : قربان ! خیلی معذرت میخواهم که مزاحم کارتان شدم !! اربابم این بسته را برای شما فرستادند گفتند امیدوارند  این هدیه ی ناقابل رااز ایشان بپذیرید !! پسرک جواب داد : از قول من به اربابت سلام برسان . ضمنا این انعام را هم از من قبول کن !!       
اخه بی انصاف ها ! 105 تا بازدید فقط 7 تا سپاس ! فقط 5 تا نظر ؟؟ دیگه به هیچ کس سپاس نمیدم....
   cryingسپاس بدید !! تو را خدا !!crying
ممنون قشنگ بود
بازم بزار
قشنگ بود
ممنون بازم بزار
(27-07-2014، 12:31)کسی ک خیلی تنهاس نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
ممنون قشنگ بود
بازم بزار
چشم !!Blush

(27-07-2014، 12:32)^MôBįŇą^ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
قشنگ بود
ممنون بازم بزار
ای به روی چشم !!Heart
ای بد نبود بزاری یا نزاری فرقی نداره
زیبا بود بازم بذار
خوب بود مرسی...
مرسی Smile
وری وری زیبا بودHeartHeartHeartHeart
عالیBlush
صفحه‌ها: 1 2