انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرچم اسرائیل در کنسرت فرزاد فرزین+عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم اسرائیل در کنسرت فرزاد فرزین+عکس 1 در کنسرت فرزاد فرزین در فستیوال جهانی ورزشی موسیقی اتفاقی جالب توجه رخ داد که با واکنش و عکس العمل قابل تقدیر این هنرمند و خواننده جوان کشورمان همراه بود.



نگاه انسانی به مسائل منطقه و همچنین آگاهی از وضعیت سیاسی و فرهنگی یکی ازمهم ترین عواملی است که بایستی نخبگان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
جامعه از آن آگاهی داشته باشند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم اسرائیل در کنسرت فرزاد فرزین+عکس 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سیاست مداران، روزنامه نگاران، هنرمندان، ورزشکاران و … از جمله افرادی هستند که بایستی بتوانند در مواقع حساس  تصمیماتی را بگیرند که نیازمند تحلیل های درست و آگاهی قبلی آن ها از موضوعات روز است.
زمانی که نماینده ای از ایران در یک فستیوال خارجی شرکت می کند، قطعا بایستی رفتاری را انجام دهد که حاصل رویکرد کشورش در سطح جهانی است. این مسئله هم می تواند در موضع سیاست باشد و هم مواضع فرهنگی و … .
فرزاد فرزین یکی از هنرمندان موسیقی پاپ کشورمان است که به تازگی در یک فستیوال دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موسیقی ایی شرکت کرده و توانسته حضوری مناسب را داشته باشد.
این خواننده پاپ در این فستیوال که در کشور روسیه برگزار شد، متوجه می شود که در زمان مسابقات در کنار یک خواننده از رژیم صهیونیستی قرار گرفته است. در این میان وی از ادامه کار انصراف می دهد تا نشان دهد که رویکرد ایران در جهان در مقابل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رژیم صهیونیستی یک اعتقاد ملی است.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم اسرائیل در کنسرت فرزاد فرزین+عکس 1
 
فرزین در خصوص اقدام خود می گوید: من در این صحنه فقط و فقط برای اجرای زنده رفته بودم و اصلا متوجه این نبودم که پرچم رژیم صهیونیستی در کنار پرچم کشورمان قرار گرفته است. حتی زمانی هم که متوجه این ماجرا شدم، از مسئولان گروه اعزامی ایران جویای ماجرا شدم که پاسخی که این دوستان طبق پیگیری های انجام گرفته ارائه دادند این بود که ترتیب چینش پرچم ها را به ترتیب حروف الفبا بوده است. البته به محض اینکه متوجه این ماجرا شدیم به مسئولان تاکید کردیم که این چینش در اجراهای دیگر هرگز نباید اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: فستیوال ورزشی موسیقایی که ما در آن شرکت داشتیم یک فستیوال بین المللی مانند رویدادهای دیگر خارجی چون المپیک، مسابقات جهانی کشتی و سایر رویدادهای بین‌المللی بود که ممکن است در آن رویداد افرادی از رژیم صهیونیستی نیز حضور داشته باشند و این اقدام واجب و غیر قابل انکار همه ماست که بر اساس ایدئولوژی نظام کشورم وقتی با افرادی از رژیم صهیونستی روبه رو می شویم، هیچ گونه مراوده و رقابتی با آنها به صورت رو در رو نداشته باشیم. من هم از این قاعده مستثنی نبودم و حتی در زمانی که برای شرکت در مراسم اختتامیه عنوان کردند باید قطعه ای مشترک با حضور همه هنرمندان شرکت کننده در صحنه اجرا کنم، با این موضوع مخالفت کردم و در اجرا حضور پیدا نکردم.
فرزین در پایان تاکید کرد: برای اجرا در این فستیوال با مجوز رسمی دفتر موسیقی وزارت ارشاد و اجازه مسئولان فرهنگی شرکت کرده بودیم و برای من هنرمند مهم این بود که به نحو احسن بتوانم سفیر فرهنگی شایسته ای برای اهتزاز پرچم مقدس کشورم باشم.
اقدام مناسب فرهنگی و بجای این خواننده پاپ کشورمان نشان دهنده آگاهی بسیاری از هنرمندان از وضعیت منطقه ای است.  در مسابقات، مراسم ها و فستیوال های بین المللی همیشه نگاه ها به نماینده ای از ایران است که اقدام آن چگونه خواهد بود.
 
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرچم اسرائیل در کنسرت فرزاد فرزین+عکس 1
 
پیش تر فرزاد فرزین در تشریح جزییات سفر خود به کشور روسیه که به منظور شرکت در جام جهانی فوتبال هنرمندان صورت گرفته بود گفت: این برنامه موسیقایی فوتبالی یک فستیوال خیرخواهانه در کشور روسیه است که هر ساله در قالب یک برنامه خیریه برای کودکان سرطانی این کشور با حضور هنرمندانی از سراسر دنیا برگزار می شود که امسال با توجه به فضای مثبتی که این رویداد دارد تیم فوتبال هنرمندان ایران و من به نمایندگی از جامعه هنری و موسیقی پاپ کشور در این فستیوال حضور پیدا کردیم.
وی افزود: در این فستیوال که دارای ترکیبی موسیقایی فوتبالی بود، گروههای مختلف هنری از کشورهای دنیا در چند بخش مختلف هنری و ورزشی که فوتبال نیز جزو این فضای فرهنگی است برنامه های آیینی، نمایشی و موسیقایی خود را در قالب یک مسابقه انجام دادند که من به دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
همراه گروهی از نوازندگان توانستیم عنوان رتبه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اول بهترین قطعه را با قطعه « با تو» به دست آوریم.
در حالی که برخی از برگزار کنندگان گاهی به عمد اقداماتی را انجام می دهند که نماینده ایران در شرایطی قرار بگیرد که در تقابل با رویکرد های ملی باشد، نمایندگان ایران با درایت بایستی این مسئله را متوجه شده و بتوانند از آن موقعیت با سربلندی خارج شوند.
در این مورد نیز عملکرد فرزین در خور توجه و قابل تقدیر است که توانسته از این شرایط به خوبی خارج شود
بدبخت ترسیده مجوز بهش ندن دیگه سر این قضیه
ببینین چطوری خودشو باخته 25r30