انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دانشگاه‌های صاحب‌نام باید از دانشگاه‌های تازه تأسیس حمایت کنند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هشتمین نشست آمایش آموزش عالی با شرکت منتخبان مردم در استان های البرز، قم، مرکزی و همدان با وزیر علوم و معاونان وی درمحل وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این نشست معاونان وزارت علوم، و یا نمایندگان آنها، گزارشی از وضعیت آموزش عالی در حوزه تحت مدیریت خود به نمایندگان مردم در استان های البرز، قم، مرکزی و همدان ارائه کردند.

دکتر فرجی دانا، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از حضور فعال و موثر نمایندگان در جلسه آمایش آموزش عالی به تعداد دانشگاه های کشور اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر حدود 60 دانشگاه و موسسه آموزش عالی جدید ایجاد شده که این مراکز به کمک و توجه دانشگاه های با سابقه نیازمندند.

دکترفرجی دانا تأکید کرد: از دانشگاه کیفی می‌توان انتظار خروجی کیفی داشت و کیفیت امری نیست که یک روزه روی دهد. دانشگاههای صاحب نام و برخوردار باید دانشگاه های تازه تأسیس را حمایت کنند. این حمایت از نظر مالی و مدیریتی نیست؛ بلکه از نظر علمی است.

وزیر علوم در پایان خاطر نشان کرد که طرح آمایش سرزمین بعد از طرح با نمایندگان مردم با رؤسای دانشگاه های کشور نیز مطرح و پس از طی مراحلی به اجرا گذارده شود.