انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشکل تخفیف بلیت الکترونیک دانشجویان بزودی برطرف می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عضو کمیسیون عمران و حمل‌و‌نقل شورای شهر تهران گفت: ثبت‌نام فعلی برای بلیت الکترونیک روی پرتال شهرداری در واقع همان مصوبه شورا برای بلیت الکترونیک و کارت‌های اعتباری مدت‌دار مترو، اتوبوس و دو منظوره است، اما نقایصی دارد که به زودی برطرف می‌شود.

ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر اینکه آنچه به عنوان ثبت نام بلیت الکترونیک روی پرتال شهرداری تهران قرار گرفته و شهروندان در حال ثبت نام برای بلیت الکترونیک هستند در واقع همان مصوبه شورای برای بلیت الکترونیک و کارت‌های اعتباری مدت دار مترو، اتوبوس و دو منظوره است، افزود: متولی این کار در نهایت مترو تهران است اما تا زمانی که ثبت نام‌ها تکمیل شود و کارت‌ها صادر شود سازمان فناوری شهرداری تهران این کار را پیگیری می‌کند.

وی گفت: تاکنون ثبت‌نام روی این سایت برای اقشار خاص و عادی صورت گرفته اما به دلیل یک اشتباه ثبت نام برای دانشجویان و دانش آموزان و اعمال تخفیف برای آنها روی مراحل ثبت نام این بلیت الکترونیک لحاظ نشده بود که این اشکال به زودی برطرف می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرده که هنوز این مصوبه به آنها ابلاغ نشده است، گفت: شرکت مترو زیر مجموعه معاونت حمل و نقل و ترافیک است و قطعا در جریان این موضوع هستند اما فعلا موضوع ثبت نام‌ها به صورت الکترونیک روی سایت شهرداری انجام می‌شود.

وی تاکید کرد که ثبت‌نام برای بلیت الکترونیک به دلیل لحاظ شدن اطلاعات و سوابق خرید مشتریان تنها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و دیگر امکان خرید بلیت الکترونیک در باجه‌های ایستگاه‌های مترو وجود ندارد.

قناعتی تاکید کرد که در این شرایط با توجه به لحاظ شدن اطلاعات افراد، امکان تخلفات در بلیت‌های الکترونیکی کمتر می‌شود و در عین حال این بلیت‌ها همانند کارت‌های مربوط به بنزین و سایر کارت‌های اعتباری قابلیت شارژ خواهند داشت.