انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مصرف “ویتامین E”برای پیشگیری از سرطان ضروری است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مصرف” ویتامین E” به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عاملی مهم برای پیشگیری از سرطان است که مصرف آن بسیار توصیه می‌شود و ضروری است.
مصرف “ویتامین E”برای پیشگیری از سرطان ضروری است 1دکتر میترا زراتی متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، گفت: ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که مانع بروز سرطان می‌شود هیچ آنتی اکسیدان قوی‌تر از ویتامین (E) برای پیشگیری از سرطان وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مواد غذایی که حاوی ویتامین‌ E است شامل انواع جوانه‌ها، آجیل، روغن مایع، روغن آفتابگردان روغن زیتون، روغن کنجد، روغن سبوس برنج است.

زراتی افزود: مصرف ویتامین (E) به خصوص برای افرادی که در شهرهای بزرگ که آلودگی در آنجا زیاد است ضروری است و همچنین کسانی که در مناطق صنعتی کار و زندگی می‌کنند مصرف روزانه مکمل ویتامین E لازم است.

وی تصریح کرد: افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند نباید در مصرف ویتامین E زیاده روی کنند چون اثرات دارو را زیاد می‌کند و احتمال خون‌ریزی زیر جلدی را ایجاد می‌کند.

وی توصیه کرد: افرادی که در خانواده‌شان سابقه سرطان دارند برای پیشگیری از سرطان مصرف ویتامین E را باید در رژیم غذایی خود قرار دهند.