انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شایعات اپلی : وجود NFC و ماژول وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac در آیفون ۶ !
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باز هم چینی ها به شایعات پیرامون آیفون ۶ اپل دامن زدند.امروز تصویری از برد اصلی آیفون ۶ اپل منتشر شده که تغییرات جالبی را نسبت به آیفون ۵s نشان میدهد.
شایعات اپلی : وجود NFC و ماژول وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac در آیفون ۶ ! 1
تصویری که در بالا مشاهده میکنید را یک وبسایت فرانسوی به نقل از منبعی قابل اطمینان در چین منتشر کرده است.اما نکته قابل توجه در این تصویر وجود چیپ NFC و همچنین  ماژول وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac است که تا امروز در هیچکدام از آیفون های اپل ندیده بودیم.
جالب اینجاست که این مادر برد همخوانی زیادی با تصاویر و قاب های لو رفته آیفون ۶ با سایز ۴.۷ دارد و همانطور که در تصویر زیر می بینید این برد کاملا به قاب های منتسب به آیفون ۴.۷ اینچی هماهنگ است.
شایعات اپلی : وجود NFC و ماژول وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac در آیفون ۶ ! 1
با به کار گیری این وای‌فای جدید اپل می‌خواهد سرعت وای‌فای آیفون و محصولات مک را یکسان‌سازی کند؛ چراکه وای‌فای ۸۰۲.۱۱ac از اواسط سال ۲۰۱۳ وارد مدل‌های مختلف MacBook Air شد و هم‌چنین پورت AirPort Extreme آن هم بازطراحی شد.
و اما می‌رسیم به موضوع NFC. چندین سال انتظار می‌رفت که اپل از NFC برای پشتیبانی از کیف پول الکترونیک استفاده کند اما تابه‌حال تنها به ترکیبی از بلوتوث و وای‌فای تکیه کرده تا در مواردی مانند iBeacons و AirDrop از این ترکیب استفاده کند. البته این ادعا شک‌برانگیز است چون همان‌طور که گفتیم اپل علاقه‌ی زیادی به استفاده از ا‌ن‌اف‌سی ندارد.
انتظار می‌رود نسل بعدی آیفون اپل در شهریورماه یا مهرماه در طی مراسمی رونمایی شود. پیش‌بینی می‌شود اپل یک بازطراحی را در دستور کارش قرار داده باشد و شایعات حاکی از این است که آیفون بعدی در دو نسخه‌ی ۴.۷ اینچی و ۵.۵ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد.