انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نتایج اولیه آزمون دکتری دانشگاه‌ آزاد فردا اعلام می‌شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج مرحله اول دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد اسلامی در ساعت 14 فردا دوشنبه 29 اردیبهشت خبر داد.

دکتر ناصر اقبالی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه نتایج مرحله اول دوره‌های با آزمون و بدون آزمون دکتری (PHD) فردا اعلام خواهد شد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.azmoon.com از وضعیت خود مطلع شوند.

وی در خصوص زمان دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان، اظهار کرد: مصاحبه‌های دوره دکتری از اواسط خرداد ماه آغاز خواهد شد که جدول زمان بندی آن از طریق سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.azmoon.net اعلام می‌شود.

رییس مرکز آزمون درخصوص افزایش تعداد رشته‌ها نسبت به سال قبل، گفت: سیاست‌گذاری در دانشگاه بر ایجاد رشته‌هایی است که مورد نیاز کشور است، بر این اساس در سال 92 در مقطع دکتری در 176 رشته پذیرش داشتیم و امسال رشته‌ها به 196 رشته افزایش یافته است.

اقبالی در مورد نسبت جنسی نتایج مرحله اول، گفت: در آزمون دکتری امسال 71 هزار و 271 نفر شرکت کردند که از این تعداد 26 هزار 821 زن و 44 هزار 450 مرد بودند، که در نتایج اولیه نسبت جنسی دعوت شدگان به مصاحبه 38 درصد را خانم‌ها و 62 درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

وی در مورد سهمیه اعضای هیات علمی، تصریح کرد: نتایج قطعی متقاضیان استفاده از سهمیه اعضای هیات علمی برای داوطلبانی که حائز شرایط بوده و سوابق آنها به تأیید مرکز امور هیأت علمی سازمان مرکزی برسد، در شهریورماه اعلام خواهد شد.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: زمان اعلام نتایج قطعی آزمون دکتری تخصصی شهریور ماه سال جاری خواهد بود.