انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تکذیب خبر منتشر شده در خصوص تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدیر کل امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تکذیب خبر منتسب به نایب رئیس کمیسیون آموزش در خصوص پرونده تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد از قول وی، انتشار چنین خبری را بی پایه و اساس دانست.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، محمدعلی پایان، مدیرکل امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی درباره خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر لابی رئیس فعلی و رئیس اسبق دانشگاه آزاد برای رأی نیاوردن گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش، گفت: روز گذشته خبری با این مضمون در گفت‌وگو با نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس منتشر شد که از سوی این نماینده مورد تکذیب قرار گرفت.

به گفته وی، عسگری معاون پارلمانی دانشگاه آزاد، صحت این خبر را از جبار کوچکی‌نژاد، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جویا شد که وی انتشار چنین خبری را برداشت خبرنگار دانست و اظهارکرد: بنده این موضوع را مطرح نکردم که آقای میرزاده در حال لابی‌گری در مجلس است.

پایان افزود: نایب رئیس کمیسیون آموزش لابی در کمیسیون‌ها را طبیعی خواند و گفت که معمولا لابی در مجلس صورت می‌گیرد، اما به این شکل که در مورد دانشگاه آزاد مطرح شد، صحت ندارد و تحقیق و تفحص از دانشگاه روال طبیعی خود را طی می‌کند.

مدیرکل امور مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تکذیب این خبر از سوی کوچکی نژاد اعلام کرد: ما نیز در دانشگاه آزاد این خبر را بی پایه و اساس می دانیم.