انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: فارغ‌التحصیلی ۴۲ دانشجوی دانشگاه مذاهب اسلامی در سنندج
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان از فارغ‌التحصیلی ۴۲ دانشجو دانشگاه مذاهب اسلامی در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کردستان، سیدکامران فتح ‌الهی در جریان دیدار دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه مذاهب اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان کرستان، گفت: این دانشگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر آموزش طلبه‌های جوان راه‌اندازی شده است و طی چند سال اخیر عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۶۰ دانشجوی دختر و پسر در دو واحد مجزای این دانشگاه در سنندج در رشته‌های فقه و حقوق امام شافعی مشغول تحصیل هستند، افزود: از این تعداد دانشجو ۱۱۴ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان بیان کرد: ۳۲ استاد از اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان و دانشگاه مذاهب اسلامی در امر تدریس به طلبه‌های جوان فعالیت دارند.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات دانشگاه مذاهب اسلامی، عنوان کرد: توسعه کیفی و فیزیکی در رشته‌های انسانی و اسلامی در مقاطع بالاتر یکی از اولویت‌های کاری این دانشگاه است.

فتح‌الهی ادامه داد: ورود رشته‌های کارشناسی‌ارشد و دکترا به این دانشگاه الزامی است و در طول سه سال تأسیس این دانشگاه در استان کردستان شاهد رشد حداکثری دانشجویان در استان بوده‌ایم.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان یادآور شد: در حال حاضر توجه به بخش فرهنگی رسالت اصلی این مجموعه دانشگاهی است و گام برداشتن در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برای این دانشگاه یک رسالت ارزشمند است.