انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: توره: از حضور دوباره کنار پيگيريني خوشحالم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هافبک ساحل عاجي من‌سيتي قصد دارد همچنان در اين تيم به دوران بازيگري‌اش ادامه دهد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
توره: از حضور دوباره کنار پيگيريني خوشحالم 1
_______________________
يحيي توره، در گفت‌و‌گو با سايت رسمي باشگاه منچسترسيتي گفت: تا جاي ممکن در منچسترسيتي خواهم ماند. از اينکه مجدداً به اردوي تيم ملحق شده‌ام خيلي خوشحالم. از اينکه بار ديگر در کنار مانوئل پيگيريني که مربي فوق‌العاده‌اي، احساس خيلي خوبي دارم. همه خوشحالند و اين مثبت است. فصل گذشته فصل خيلي خوبي بود. امسال هم فصل جالبي خواهد شد چون تيم‌هاي مدعي بازيکنان خوبي را به خدمت گرفته‌اند.

وي در خصوص وضعيت خودش گفت: اوضاعم خوب است و اينکه بار ديگر در کنار تيم تمرين کردم، حس جالبي دارم. تاکنون پيش‌ فصل دشواري داشته‌ايم و متأسفانه تابستان سختي براي خانواده‌ام بود. وقتي شما برادر خود به خصوص برادر کوچکترتان را از دست مي‌دهيد شرايط خيلي برايتان دشوار مي‌شود. همه ما در غم از دست دادن او خيلي ناراحت بوديم و بايد براي انجام مراسم‌هاي مربوطه به ساحل عاج مي‌رفتيم.

يحيي توره که فصل گذشته در 35 بازي ليگ 20 گل براي آبي‌هاي منچستر به ثمر رساند در پايان خاطرنشان کرد: برادرم عاشق فوتبال بود. زماني که او در منچستر در بستر بيماري بود تمام بازي‌هايي که من در آن حضور داشتم را تماشا مي‌کرد. بعد از هر بازي هم براي ملاقات برادرم به بيمارستان مي‌رفتم. به هر حال فکر مي‌کنم که بايد تلاش کنيم تا با اين واقعيت کنار بياييم و به مرحله بعدي زندگي‌مان فکر کنيم.