انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کيتا: از نگاه په‌په من آدم نيستم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هافبک اهل مالي تيم رم ايتاليا اقدام جنجال‌برانگيز مدافع پرتغالي رئال مادريد در رويارويي اين دو بازيکن را نشانه‌اي از نژادپرست بودن او دانست.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کيتا: از نگاه په‌په من آدم نيستم 1
_______________________________
سيدو کيتا، هافبک پيشين تيم بارسلونا که اکنون براي رم بازي مي‌کند، دليل اقدام جنجالي اخير خود در مواجهه با په‌په، مدافع پرتغالي رئال مادريد را توضيح داد. در جريان ديدار دوستانه تيم‌هاي رئال مادريد و رم در جام تدارکاتي قهرمانان بين‌المللي آمريکا، کيتا از دست دادن با په‌په خودداري و با اين اقدام جنجالي بزرگ به پا کرد. اين جنجال بزرگ‌تر هم شد زماني که او يک بطري آب را به سمت په‌په پرتاب کرد که باعث درگيري گروهي از بازيکنان دو تيم با يکديگر شد.

به نقل از تسنيم، کيتا پس از بازي دليل خودداري‌اش از دست دادن با په‌په را اظهارات نژادپرستانه اخير اين بازيکن پرتغالي عنوان کرد.

او در صفحه شخصي خود در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي ادعا کرد که په‌په قبلاً و در زمان حضور کيتا در بارسلونا به او توهين کرده است.

کيتا در صفحه خود نوشته است: دليل اولم براي اين کار اين بود که په‌په يک بار در يک ال‌کلاسيکو مرا ميمون خطاب کرد. من با په‌په دست ندادم اما او به سمت من آب دهان پرتاب کرد. با اين حال به خاطر رفتارم و پرتاب کردن بطري آب متأسفم.

هافبک 34 ساله پيشين بارسلونا ساعاتي بعد در گفت‌وگو با شبکه راديويي RF1 توضيحات بيشتري از درگيري‌اش با په‌په فاش کرد و گفت: زماني که در بارسلونا بازي مي‌کردم په‌په از لفظ ميمون براي صدا زدن من استفاده کرد. آن موقع به خودم گفتم که اين آدم بي‌ارزش است. آن زمان به صورت علني درباره اتفاقي که رخ داد با کسي حرفي نزدم، چون احساس کردم ارزشش را ندارد اما قبل از بازي با رئال تصميم گرفتم که با او دست ندهم. من حتي هم‌تيمي‌ام مهدي بن‌عطيه را در جريان تصميمي که گرفته بودم قرار دادم. به اين دليل بود که با همه دست دادم جز په‌په.

کيتا ادامه داد: در جريان بازي ناگهان او پشت سرم آمد و به روي من آب دهان انداخت. در آن زمان من يک بطري آب در دست داشتم و آن را به سمت او پرتاب کردم. هم‌تيمي‌هايش ما را ديدند و به سمت‌مان آمدند اما انگار آنها هم بدشان نمي‌آمد که به من حمله کنند. اينکه وجهه بدي از خود برجاي گذاشته‌ام درست است و بابت آن عذرمي‌خواهم.

هافبک اهل مالي رم تصريح کرد: واقعاً هيچ دليلي نمي‌‌بينم که چرا بايد قبل از بازي با په‌په دست مي‌دادم، چون به چشم او من يک آدم نيستم. من در مورد کسي که مرا حتي يک انسان نمي‌داند حرف نمي‌زنم. رفتارش واقعاً زننده بود. او به جاي اينکه دليل خودداري مرا از دست دادن بپرسد رويم آب دهان انداخت. نمي‌گويم من يک قديس هستم، چون من هم نقص‌هايي داريم اما براي مردم احترام قائلم.