انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قهرماني جام‌جهاني بازيکنانم را بي‌انگيزه نمي‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي اسپانيايي بايرن مونيخ به اين موضوع که قهرماني ژرمن‌ها در جام جهاني 2014 ممکن است ملي‌پوشان آلماني او را اشباع کرده باشد، اعتقادي ندارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قهرماني جام‌جهاني بازيکنانم را بي‌انگيزه نمي‌کند 1
__________________________
تيم ملي آلمان به لطف حضور هسته بازيکنان بايرن مونيخي‌ خود توانست به مهمترين افتخار دنياي فوتبال يعني قهرماني در جام جهاني دست پيدا کند و اين همان چيزي است که سبب شده برخي از بي‌انگيزه شدن ملي‌پوشان آلماني باواريايي‌ها مانند فيليپ لام، باستين شواين‌اشتايگر، مانوئل نوير، ژروم بواتنگ، ماريو گوتسه و توماس مولر براي تلاش و رقابت‌ در ليگ بگويند، هرچند که سرمربي آنها اين موضوع را قبول ندارد.

به نقل از تسنيم، گوارديولا که مردان خود را براي ديداري تدارکاتي با چيواس مکزيک آماده مي‌کند، معتقد است شرايط فعلي تيم او مشابه همان شرايطي است که به عنوان سرمربي بارسلونا پس از قهرماني اسپانيا در جام جهاني 2010 داشت. آن تيم هم که ستاره‌هايش هسته اصلي تيم ملي اسپانيا را تشکيل مي‌دادند، يک فصل پس از قهرماني‌ ماتادورها در آفريقاي جنوبي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا و لاليگا شد.

گوارديولا در اين خصوص اظهار داشت: مطمئنم که ما يک فصل بسيار خوب در پيش خواهيم داشت. اين اولين باري نيست که من در چنين شرايطي قرار مي‌گيرم و اين بار هم از پس آن برخواهم آمد.

بايرن مونيخ در حال حاضر در اردوي تدارکاتي خود در آمريکا به سر مي‌برد و فردا (جمعه) در ديداري دوستانه در نيوجرسي به مصاف چيواس مي‌رود.

گوارديولا در خصوص بازي با اين حريف مکزيکي گفت: ما فقط براي تفريح و خوشگذراني به اينجا نيامده‌ايم بلکه مي‌خواهيم هواداراني که به ورزشگاه مي‌آيند را به وجد آوريم. بازي با چيواس تست خوبي براي مشخص شدن سطح آمادگي بازيکنان ما خواهد بود و نشان مي‌دهد در کدام نقاط نياز به تقويت ترکيب خود داريم.