انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ليورپول با شکست منچسترسيتي صدرنشين شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
قرمزپوشان مرسي‌سايد با شکست آبي‌هاي شهر منچستر در صدر جدول گروه دوم جام تدارکاتي قهرمانان بين‌المللي قرار گرفتند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ليورپول با شکست منچسترسيتي صدرنشين شد 1
_______________________________
در ادامه ديدارهاي تورنمنت تدارکاتي موسوم به جام قهرمانان که در آمريکا برگزار مي‌شود، بامداد امروز (پنجشنبه) تيم‌هاي منچسترسيتي و ليورپول، قهرمان و نايب قهرمان فصل گذشته ليگ برتر انگليس به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي در پايان با پيروزي قرمزپوشان مرسي‌سايد در ضربات پنالتي به پايان رسيد.

به نقل از تسنيم، در اين ديدار که در پايان 90 دقيقه 2 بر 2 مساوي شد، استوان يووتيچ در دقايق 53 و 67 هر دو گل منچسترسيتي را به ثمر رساند و براي ليورپول هم جوردن هندرسون در دقيقه 59 و رحيم استرلينگ در دقيقه 85 گلزني کردند تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي مردان برندان راجرز با نتيجه 3 بر يک به پيروزي رسيدند و با شش امتياز در صدر جدول گروه B‌ اين تورنمنت که در آن تيم‌هاي ميلان و المپياکو نيز حضور دارند قرار گرفتند.

در اين گروه پس از ليورپول شش امتيازي، منچسترسيتي و المپياکوس هر دو با سه امتياز و برحسب تفاضل گل در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند و ميلان بدون امتياز در قعر جدول است.

ضمناً در گروه نخست اين رقابت‌ها منچستريونايتد با پنج، رم و اينتر هر دو با سه و برحسب تفاضل گل و رئال مادريد با يک امتياز به ترتيب در رده‌هاي اول تا چهارم قرار دارند.