انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اسکولاري: گرميو را مانند خانه‌ام مي‌دانم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي ناموفق تيم ملي برزيل در جام جهاني 2014 کمتر از يک ماه پس از تجربه تلخي که در اين رقابت‌ها داشت به عنوان سرمربي جديد تيم گرميوي برزيل معرفي شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اسکولاري: گرميو را مانند خانه‌ام مي‌دانم 1
________________________
لوئيز فليپه اسکولاري که به دنبال شکست 7 بر يک مردانش برابر آلمان در مرحله نيمه نهايي و پس از آن باخت 3 بر صفر برابر هلند در ديدار رده‌بندي جام جهاني 2014 از سمت خود استعفا کرد، کمتر از يک ماه پس از سرافکنده کردن مردم کشورش به عنوان سرمربي جديد تيم گرميو انتخاب شد.

به نقل از تسنيم، اسکولاري 65 ساله در مراسم معارفه‌اش با ابراز خوشحالي از سمت جديد خود تأکيد کرد که او را نبايد تنها با شکست تحقيرآميزي که برابر ژرمن‌ها متحمل شد به خاطر سپرد.

اسکولاري که پيش از اين دو بار هدايت گرميو را تجربه کرده است (1987 تا 1988 و 1993 تا 1996) و به همراه آن در دهه 90 در عرض سه سال شش جام کسب کرد، در مراسم معارفه خود اظهار داشت: من پيش از اين دو بار اينجا بوده‌ام و هميشه رابطه‌ام با مسئولان باشگاه و هواداران فوق‌العاده بوده است. اين بار هم برگشتم، چون به آغوش گرم گرميو، به شور و احساسات اين تيم و به مردمي که مرا مي‌شناسند، نياز داشتم. مي‌دانم که مکان درستي را براي ادامه حرفه مربيگري انتخاب کرده‌ام، چون بازيکنان اين تيم را مي‌شناسم و مي‌دانم که هواداران حامي‌ام خواهند بود.

اسکولاري افزود: همه مي‌دانند که من طرفدار دوآتشه گرميو هستم. تنها پيشنهادي که من ممکن بود بپذيرم از سوي گرميو بود، چون اينجا را مانند خانه‌ام مي‌دانم و خوشحالم مي‌شدم که دوباره در گرميو باشم. هيچ اتفاق جذابي جز اينکه دوباره در اين تيم مربيگري کنم نمي‌توانست برايم رخ دهد. من يکي از بخش‌هاي اين تيم هستم اما تنها يکي. همه حالا بايد در جهت رسيدن به اهداف‌مان حرکت کنند.

اسکولاري در شرايطي به گرميو بازگشت که در حدود 100 هزار هوادار براي استقبال از وي به فرودگاه پورتو آلگره رفته بودند. او از اين موضوع به عنوان مدرکي که نشان مي‌دهد هنوز کساني هستند که موفقيت‌هايش از جمله قهرماني در جام جهاني 2002 را از ياد نبرده‌اند، ياد کرد.

فيل بزرگ تصريح کرد: اگر از من بپرسيد که مرا با چه نشاني مي‌شناسند و چه چيز را هرگز از ياد نخواهم برد، خواهم گفت که شکست 7 بر يک برابر آلمان و اين را هم مي‌دانم که نتايج و موفقيت‌هاي قبلي‌ام نيز به مردم اجازه نمي‌دهد که از همه کارهايي که انجام داده‌ام بد بگويند.

اسکولاري خاطرنشان کرد: من همان آدم قبلي هستم. فليپائو يک بازي سخت داشت و بعد از آن بسياري از مردم به او ناسزا گفتند که البته آنها مردم عادي و هواداران نبودند بلکه اکثرشان افرادي بودند که از طريق مطبوعات به فوتبال متصل هستند.