انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نتايج ديدارهاي دوستانه باشگاهي
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ديدارهاي دوستانه تيم‌هاي باشگاهي با تساوي ياران رضا قوچان‌نژاد در تيم چارلتون اتلتيک و توقف يوونتوس مقابل چزنا پيگيري شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نتايج ديدارهاي دوستانه باشگاهي 1
____________________________
در ادامه ديدارهاي تدارکاتي تيم‌هاي باشگاهي قاره اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) چندين بازي برگزار شد که در يکي از آنها تيم دسته اولي چارلتون اتلتيکو انگليس که رضا قوچان‌نژاد براي آن توپ مي‌زند، بدون حضور مهاجم ايراني خود به مصاف پيتربورو، تيمي ديگر از دسته اول فوتبال انگليس رفت که اين بازي در نهايت با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

در ديگر بازي‌هاي مهم شب گذشته بايرلورکوزن آلمان با دو گل از سد اف سي سئول کره جنوبي گذشت، هرتا برلين آلمان با دو گل برابر سوياي اسپانيا تن به شکست داد، هامبورگ با دو گل از سد اشتروم گراتس اتريش گذشت، باري ايتاليا و مارسي فرانسه به تساوي يک بر يک رضايت دادند و بنفيکاي پرتغال هم با نتيجه 2 بر صفر برابر سيون سوئيس به پيروزي دست پيدا کرد.

شب گذشته اما ديدارهاي مهمتري هم برگزار شد که در جريان آنها تيم چلسي انگليس با نتيجه 3 بر يک از سد ويتسه آرنهم هلند گذشت. محمد صالح در دقيقه 3، سسک فابرگاس در دقيقه 23 و نمانيا ماتيچ در دقيقه 76 براي آبي‌پوشان لندن گلزني کردند و تنها گل ويتسه را اوروس جورجويچ در دقيقه 89 زد.

يوونتوس، قهرمان فصل گذشته سري A‌ هم ديشب به مصاف چزنا، تيم تازه صعود کرده به اين رقابت‌ها رفت که اين بازي با نتيجه تساوي بدون گل خاتمه يافت.

نبرد اتلتيکومادريد، قهرمان فصل گذشته لاليگاي اسپانيا با آلمريا هم پس از 120 دقيقه تلاش بي‌حاصل دو تيم در ضربات پنالتي با نتيجه 3 بر2 به سود آلمريا به پايان رسيد.