انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر تلاش هواوی برای ساخت فبلت ۶.۱ اینچی Ascend Mate 3 منت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر تلاش هواوی برای ساخت فبلت ۶.۱ اینچی Ascend Mate 3 منتشر گردید.امروز این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته و مشخصات کامل این محصول جدید هواوی در بنچمارک های انتوتو ظاهر شده است.

شرکت هوآوی در ماه ژانویه نسل دوم اسند میت‌های خود را با یک صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی ۱۰۸۰p و یک پردازنده نه چندان قدرتمند اسنپ‌دراگون ۴۰۰ چهار هسته‌ای روانه بازار کرد. به‌عبارت‌دیگر این اسمارت‌فون علیرغم داشتن یک صفحه‌نمایش بزرگ در رده فبلت های میان‌رده قرار می‌گرفت.
چند روز پیش خبرهایی رسید که هوآوی کار بر روی نسل سوم این فبلت را نیز آغاز کرده است. اگرچه همان زمان نیز پیشبینی‌هایی در مورد سخت‌افزار این اسمارت‌فون وجود داشت، اما جزئیات قطعی آن همچنان نامشخص بود. امروز Mate 3 بر روی دیتابیس بنچ‌مارک آنتوتو ظاهر شد تا بالاخره دیدی کامل از این گوشی داشته باشیم.
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر تلاش هواوی برای ساخت فبلت ۶.۱ اینچی Ascend Mate 3 منت 1
بر اساس این بنچ‌مارک، هوآوی اسند میت ۳ دنباله‌روی چندانی از نسل پیشین خود -حداقل در سخت افزار داخلی- نخواهد داشت و در عوض با سخت‌افزاری قابل و نیرومند تولید خواهد شد. این فبلت که با شماره مدل MT7-TL00 در این بنچ‌مارک حضور داشته، از چیپست های نیرومند و بی‌رقیب Kirin 920 بهره می‌برد که توانسته در قدرت پردازش، اسنپ‌دراگون ۸۰۵ کوالکام را نیز با فاصله‌ای کم پشت سر بگذارد.
صفحه‌نمایش این فبلت ۶.۱ اینچی خواهد بود و همچنان با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل روبرو هستیم. رم اسند میت ۳ دو یا سه است و دوربین‌های آن در عقب و جلو به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی می‌باشند. طبق شایعات اسند میت ۳ با بدنه‌ای فلزی ساخته خواهد شد و انتظار می‌رود در ماه سپتامبر به بازار معرفی شود.