انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت به زودی یک اسمارت فون مخصوص تصاویر سلفی و یک اسمارت فون رده بالای جدید معر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طبق اطلاعاتی که از طریق برخی منابع آگاه به دست وب سایت The Verge رسیده است،در این هفته  استفان الوپ در یک جلسه درون شرکتی از دو اسمارت فون جدید مایکروسافت رونمایی کرده است.

یکی از این دستگاه‌ها، اسمارت‌فون مخصوص ثبت تصاویر سلفی بوده که با نام رمز Superman شناخته می‌شود و دارای یک صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است. الوپ در توضیح این گوشی از ترکیب «Selfie Phone» استفاده کرده است. محصولات لومیا را به دوربین‌های بی‌نظیرش می‌شناسند و غیبت یک لومیای سلفی‌گیر بسیار احساس می‌شد.
 دستگاه دوم اسمارت‌فونی با نام رمز Tesla است که اوایل همین ماه تصاویری از آن لو رفته بود. الوپ این گوشی را «یک اسمارت‌فون رده‌بالا با قیمت مناسب» توصیف کرده که قابلیت PureView نیز در آن گنجانده شده است.
تسلا احتمالا به عنوان جایگزینی برای گوشی‌های لومیا ۷۲۰ شناخته خواهد شد و تلاشی است از سوی مایکروسافت تا از PureView در دستگاه‌های با قیمت مناسب نیز استفاده کند. ظاهر این اسمارت‌فون با توجه به تصاویر منتشر شده به لومیا ۹۳۰ تازه‌وارد شباهت دارد، ولی مشخصا دارای ضخامتی کمتر و البته وزنی سبک‌تر خواهد بود.
 الوپ در این جلسه اظهار داشته که معرفی این اسمارت‌فون «قریب‌الوقوع» خواهد بود تا مهر تأییدی باشد بر گفته‌های جو هارلو یکی از مدیران نوکیا که مدتی قبل از معرفی زودهنگام محصولات بالارده ویندوزفونی خبر داده بود.
اما مایکروسافت تنها شرکتی نیست که به زودی گوشی‌های مجهز به ویندوزفون ۸.۱ معرفی می‌کند. اخیرا HTC نیز به این سیستم‌عامل علاقه‌ بیشتری نشان می‌دهد و نسخه ویندوزفونی وان M8 به زودی معرفی خواهد شد. همین امروز اچ‌تی‌سی در دعوت‌نامه‌ای از خبرنگاران خواست که در مراسمی ویژه در نیویورک حضور داشته باشند. این مراسم روز ۱۹ آگوست برگزار می‌شود.
دو گمانه‌زنی در مورد این مراسم پیشنهاد شده است؛ مورد نخست به معرفی دستگاه پوشیدنی اندروید Wear این شرکت بازمی‌گردد که چند ماهی است گفت‌وشنودهایی پیرامون آن وجود دارد. اما محتمل‌ترین گزینه به همین اسمارت‌فون ویندوزفونی اچ‌تی‌سی مربوط می‌شود که با همکاری Verizon به فروش خواهد رسید.