انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ماجدی: گرفتن عکس یادگاری دردی را از نوجوانان دوا نمی‌کند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: گرفتن عکس یادگاری دردی را از بازیکنان نوجوان ما دوا نمی‌کند و باید به آنها در سایر موارد کمک کنیم.
ماجدی: گرفتن عکس یادگاری دردی را از نوجوانان دوا نمی‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی میرشاد ماجدی در مراسم بدرقه تیم ملی زیر 14 سال به مسابقات قهرمانی آسیا در همدان اظهار داشت: به دعوت فدراسیون فوتبال در این مراسم حاضر شدم. باید برای این جوانان قدم برداریم و تلاش کنیم تجربیات خود را در اختیار آنها قرار دهیم تا بتوانند عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشند.

وی در مورد اینکه چرا از گرفتن عکس یادگاری امتناع کرد، یادآور شد: خودم مخصوصا این موضوع را قبول نکردم مگر گرفتن عکس چه دردی را از این بازیکنان دوا می‌کند؟ باید به این جوانان کمک کنیم تا خودشان را پیدا کنند و بتوانند استعدادهایشان را در مسابقات شکوفا کنند.

سرپرست استقلال در خصوص پیروزی دو بر یک آبی‌پوشان مقابل راه‌آهن در هفته اول لیگ برتر عنوان کرد: برد خوبی بود در هفته ابتدایی پیروزی‌مان نشان می‌دهد که می‌توانیم در ادامه رو به جلو حرکت کنیم. در نیمه دوم بازیکنان تلاش کردند خواسته‌های کادر فنی را پیاده کنند و امیدوارم هفته آینده مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم پیروز میدان شویم.

ماجدی در خصوص تمرین آبی‌پوشان گفت: طبق برنامه تمرین استقلال فردا از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد.