انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: lana del rey :"من احساس دیوانگی میکنم!"
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
lana del rey :"من احساس دیوانگی میکنم!" 1


[b][b]
لانا دل ری اعتراف کرد احساس دیوانگی میکند

اما او در اخرین نسخه مجله رولینگ استون اضافه کرد:" خودم فکر نمیکنم دیوانه باشم. این مردم هستند که مرا دیوانه میکنند."


از زبان خبرنگار: لانا هنوز هم در هنگام مصاحبه با رولینگ استون بسیار محتاط است و حتی شک دارد که این مصاحبه را انجام دهد یا نه! ما فکر می کردیم بهتر است صبر کنیم تا یک نفر دیگه که لانا با او احساس راحتی بیشتری میکند بیاید و مصاحبه را انجام دهد .. اما بعد از مدتی لانا آرام شد و صحبتهای زیادی کرد.


لانا گفت:"من هنوزم شک دارم که انها باید این داستان چاپ کنند... من فقط ارزو میکردم چیزی دیگه ای وجود داشت که شما راجبش بنویسید . حتما باید یه چیز دیگه ای وجود داشته باشد که بر روی کاور مجله قرار بگیرد" 



لانا همچنین به مصاحبه جنجالی خود با گاردین که گفته بود "اروز میکردم مرده بودم" اشاره کرد.
لانا اصرار داشت که خبرنگار به صورت پی در پی ابن سوال را مطرح میکرد .

لانا گفت:"من متوجه شدم بیشتر ادم هایی که با من ملاقات میکنند فکر میکنند من در هر صورتی خودم را خواهم کشت ! بنابراین هر دفعه این اتفاق می افتد."


همچنین لانا راجب اجرای زنده بحث برانگیز خود در برنامه Saturday night live گفت:" اجرای پویایی نبود. 

[/b][/b][b][b]عد از این اجرا همه متوجه شدند که حتی خودم هم دیگر از خودم مطمئن نیستم!! اطرافیانم درست مثل این بودند; ما مطمئن نیستیم با لانا ارتباط داشته باشیم-او شهرت خوبی ندارد."

***راجب این اجرا بگم وقتی لانا سر زبون ها اومد برنامه ازش دعوت کرد تا به عنوان مهمان خواننده در برنامه شرکت کنه ولی اجرا خوبی نشد و طرفدار های این برنامه از این اجرا به عنوان بدترین اجرای تاریخ برنامه Saturday night live یاد میکنن!! ***


لانا به کسانی که به اشعار و ترانه هاش ایراد میگیرند گفت:" این اهنگ ها برای منه !!...من نمیخوام حتی انها یه اهنگ هایم گوش بدهند و درباره اش فکر کنند!! این موضوع هیچ ربطی به اهنها ندارد !!!"

[/b][/b]