انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونالدو برابر منچستريونايتد به ميدان نمي‌رود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي ايتاليايي رئال مادريد اعلام کرد که ستاره پرتغالي خط حمله تيمش در بازي دوستانه برابر شياطين سرخ حضور نخواهد داشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رونالدو برابر منچستريونايتد به ميدان نمي‌رود 1
________________________________


کريستيانو رونالدو حدود چند ماه است که از مصدوميت رنج مي‌برد و ظاهراً اين مصدوميت هنوز به طور کامل برطرف نشده است و به همين دليل ستاره 29 ساله کهکشاني‌ها نمي‌تواند در مصاف جذاب تيم‌هاي فعلي و پيشين خود، منچستريونايتد در جام تدارکاتي قهرمانان بين‌المللي آمريکا به ميدان برود.

رونالدو در تمرين اردوي پيش فصل رئال مادريد شرکت کرده است و حتي تا روز گذشته گمانه‌زني‌هايي در خصوص احتمال حضور او در بازي برابر شياطين سرخ صورت گرفته اما آنچلوتي همه آنهايي که اميدوار بودند کاپيتان پرتغال را برابر شاگردان لوئيز فن‌خال ببينند، نااميد کرد.

آنچلوتي که مردانش بامداد فردا برابر منچستريونايتد به ميدان خواهند رفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کريستيانو رونالدو در اين مدت جدا از ساير بازيکنان تيم تمرين کرده است. ما در اين بازي از او استفاده نخواهيم کرد چون تمرينات را به طور کامل انجام نداده است. وقتي به مادريد برگرديم او در تمرينات تيمي هم شرکت مي‌کند و برنامه ما اين است که او را براي بازي سوپرجام اسپانيا در ترکيب قرار دهيم.

کارلتو افزود: برنامه‌اي که ما براي رونالدو داشتيم درست بوده است. به او گفته بوديم که بايد استراحت کند. او از يک هفته تمريناتش را آغاز کرد اما لازم بود که به صورت انفرادي کار کند. من نمي‌خواهم ريسک کنم و از او براي بازي برابر منچستريونايتد استفاده کنم. او به برنامه آماده‌سازي خود ادامه خواهد داد و تا بازگشت به مادريد در تمرينات گروهي حضور نخواهد داشت.