انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رحمانی: دانشگاه آزاد تاکستان را به خاک سیاه کشانده‌اند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی نسبت به پیگیری وضعیت دانشگاه آزاد حوزه‌ی انتخابی خود به وزارت علوم تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رحمانی در تذکری شفاهی در جلسه‌ی علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت:‌ تامین آب کشاورزی شهرستان تاکستان از سد مخزنی طالقان و اختصاص اعتبار مناسب برای اصلاح سیستم آبیاری باید مورد توجه قرار بگیرد. چرا که دهها هزار هکتار باغ انگور و میوه در شرف نابودی است و بیش از یکصد هزار شغل از بین می‌رود.

وی همچنین نسبت به دادن سوخت به چاههای عمیق تذکر داد و در تذکر دیگری اظهار کرد:‌ دستور پرداخت وام ازدواج و اشتغال جوانان باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این جوانان مدت‌هاست در صف‌های طولانی وام هستند.

نماینده‌ی مردم تاکستان در مجلس همچنین نسبت به پرداخت وام و تن‌خواه صنعت‌گران و کار‌آفرینان و وام صندوق توسعه ملی تذکر داد.

رحمانی در پایان با اشاره به مشکلات موجود در دانشگاه آزاد تاکستان گفت: این دانشگاه قدیمی‌ترین دانشگاه منطقه است که زمانی 15 هزار دانشجو داشت اما از سال 1387 در یک مقطع 4-5 ساله این دانشگاه به فنا داده شد.

وی افزود:‌ استخدام‌های بی حساب و کتاب در هیات علمی و پرسنل از نکات مورد توجه است که وزارت علوم باید این موضوع را پیگیری کند چرا که این دانشگاه را به خاک سیاه کشاندند و آن را محل تاخت و تازهای سیاسی قرار دادند و حتی برخی به ناحق از دانشگاه اخراج شدند.