انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شایعاتی درباره تاخیر مجدد در عرضه آیفون 6
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شایعاتی درباره تاخیر مجدد در عرضه آیفون 6 1
شاید بسیاری از خوانندگان عزیز ما خود را برای عرضه محصول جدید اپل در ماه سپتامبر میلادی (شهریور ماه) آماده کرده بودند ولی شایعاتی در این زمینه به گوش می‌رسد که نشان از عرضه این محصول با اندکی تاخیر هستند.
مسلما این خبر برای دوستداران محصولات اپل چندان خوشایند نخواهد بود ولی ضریب احتمال برای صحت آن بالا بوده و پیش‌بینی می‌شود که آیفون 6 با یک ماه تاخیر و در ماه اکتبر عرضه شود. این محصول بنا به شایعات منتشرشده قرار است تا در تاریخ 14 اکتبر به بازار مصرف عرضه شود که این تاریخ برابر با 22 مهر است و اندکی کم‌تر از یک ماه با تاریخ شایعه شده قبلی فاصله دارد.
البته همان‌طور که در متن متوجه شده‌اید، این موضوع شایعه بوده و هنوز صحت آن به تائید اپل نرسیده است ولی منبع اصلی این تاریخ، گروه MacRumors هستند که سابقه خوبی در پیش‌بینی عملکرد اپل داشته‌اند و همین امر نیز نشان آن دارد که می‌توان با جدیت به این تاریخ احتمالی عرضه نگاه کرد. پیش‌ازاین گفته‌ می‌شد که آیفون 6 قرار است در تاریخی بین شانزدهم تا نوزدهم سپتامبر به عرضه برسد که این تاریخ برابر با تاریخ 25 تا 28 شهریورماه در تقویم شمسی است.
با این حساب باید آیفون 6 را به‌عنوان یکی از مرموزترین تلفن‌های همراه تاریخ به‌حساب آورد زیرا در طول تاریخ عرضه تلفن‌های همراه هوشمند، کم‌تر پیش آمده است که یک گوشی با این حجم بالا از شایعه و مقدار اندک از موارد قطعی روبرو باشد.
شرایط آیفون 6 هنوز به‌قدری مبهم است که حتی ابعاد صفحه‌نمایش آن نیز تائید نشده است و دو دسته از افراد از نمایشگرهای 4.7 اینچی و 5.5 اینچی برای این تلفن همراه خبر می‌دهند که هیچ‌یک از آن‌ها تائید شده نیست و تنها با تائید رسمی خود اپل می‌توان به اطلاعات اصلی این دستگاه پی برد.
در حال حاضر تنها مواردی که به‌صورت قطعی برای این گوشی به اثبات رسیده‌اند را می‌توان بزرگ‌تر بودن اندازه صفحه‌نمایش نسبت به نسخه‌های پیشین و استفاده از iOS نسخه 8 هستند که هیچ‌کدام از آن‌ها غیرقابل‌پیش‌بینی نبودند و مدت‌ها بود که مسئولان اپل درباره آن سخن می‌گفتند. علاوه بر این شایعه شده است که قراراست یک مدل از گوشی آیفون 6 به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز باشد که این امر می‌تواند یکی از بهترین اقدامات اپل برای بهبود کارایی گوشی‌های سری آیفون باشد.
اپل در چند ماه آینده ترافیک بسیار سنگینی را در عرضه محصولات خود دارد و قرار است در بازه زمانی کوتاهی محصولاتی مانند OS X، آیپد جدید و آیفون 6 به بازار عرضه شوند که هریک از آن‌ها می‌توانند ترازنامه اقتصادی اپل در سال 2014 را با یک جهش بسیار بزرگ روبرو کنند.
پانوشت: عکس مقاله تنها طرح احتمالی آیفون است و هنوز عکسی از محصول نهایی وحود ندارد.