انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: galaxy-note-4 تاریخ عرضه گلکسی نوت ۴ حکایت از عجله سامسونگ برای عقب نماندن از اپل دار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر هیچ کس پوشیده نیست که رقابت سختی میان سامسونگ و اپل در جریان است.حال سامسونگ در آخرین اقدام خود تصمیم به معرفی زود هنگام گلکسی نوت ۴ گرفته تا سهم خود از بازار را به هنگام معرفی آیفون ۶ اپل از دست ندهد.این در حالی است که قبلا زمان معرفی گلکسی نوت ۴ ، در ماه سپتامبر و احتملا در جریان رویداد IFA پیش بینی شده بود.

بر اساس خبری که وبسایت معتبر دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
The Korea Times  منتشر کرده، سامسونگ فبلت گلکسی نوت ۴ را در روز ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) رونمایی خواهد کرد. وب‌سایت Sammobile نیز چنین تاریخی را از طرف منابع خودش تأیید کرده است.
سامسونگ چهارم آگوست معرفی گلکسی آلفا را در پیش دارد و با خبر امروز یک ماه نیز تا معرفی گلکسی نوت ۴ فاصله خواهد داشت. اقداماتی کاملا عجولانه که نشان از تأثیر محصولات در راه اپل دارد. این اقدام نه تنها سامسونگ را شاخ‌به‌شاخ با محصولات اپل نگه می‌دارد، که سه‌ماهه پرسودی را نیز برای این شرکت پس از گزارش اخیر مالی ضعیف رقم خواهد داد.
انتظار می‌رود که گلکسی نوت ۴ دارای صفحه‌نمایشی ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD باشد. همچنین چیپست های این محصول نیز در دو مدل اسنپ‌دراگون ۸۰۵ و اگزینوس ۵۴۳۳ خواهد بود. سه گیگابایت رم، ۱۶ مگاپیسکل دوربین عقب با لرزش‌گیر لیزری تصویر، سنسور فرابنفش و احتمالا اندروید ۴.۴.۳ کیت‌کت نیز از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری فبلت جدید سامسونگ خواهد بود. در مورد اندروید قرارگرفته در این دستگاه بحث‌هایی در وب‌سایت ها در گرفته و انتشار اندروید L برای این دستگاه را منوط به دست جنباندن گوگل دانسته‌اند!
علاوه بر موارد بالا احتمال وجود یک صفحه‌نمایش انحنادار و مدلی فلزی از این محصول نیز می‌رود.