انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: Xiamo پنجمین تولید کننده بزرگ اسمارت فون در جهان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بر اساس آخرین آمار شرکت ۴ ساله ژیائومی (بله! فقط ۴ سال) با رشد سریع و خیره کننده خود به مقام پنجم تولیدکنندگان تلفن های هوشمند رسیده است! این شرکت که مقر اصلی آن در شهر بیجینگ قرار دارد و تلفن هایش در چین به محبوبیت فوق العاده ای دست یافته اند، توانسته در سه ماهه دوم سال میلادی ۱۵.۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بفروش برساند که از فروش ۴.۱ میلیون دستگاهی سال قبل بیش از سه برابر بیشتر است.
این شرکت توانسته با عرضه گوشی های اندرویدی پیشرفته با قیمت کم درصد بالایی از سهم بازار چین را از آن خود کند و در حال گسترش محدوده کاری خود به کشورهای جنوب شرق آسیا نظیر سنگاپور، فیلیپین و مالزی است. علیرغم موفقیت بالای این برند در چین، این شرکت در خارج از مرزهای این کشور آوازه بالایی ندارد و قدم بعدی آن هدف قرار دادن بازارهای بین المللی در آسیا و اروپاست. مدیران ژیائومی قصد دارند تا با سرمایه گذاری هنگفت مصرف کنندگان غربی را با این برند بیشتر آشنا کنند.
بر اساس آمارهای موسسه Strategy Analytics میزان عرضه گوشی تلفن همراه در سه ماهه دوم سال با ۲۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۹۵.۲ میلیون دستگاه رسیده است. هر چند که این افزایش در اروپا و آمریکای شمالی با رشد کمی همراه بود اما در آسیا هنوز هم تقاضای خوبی برای تلفن همراه وجود دارد.
بر اساس آمار، سامسونگ هنوز با ۷۴.۵ میلیون دستگاه در رتبه اول قرار دارد که که ۲ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است. اپل با ۳۵.۲ میلیون دستگاه و ۱۳ درصد افزایش در جایگاه دوم، هواووی با ۲۰.۱ میلیون دستگاه در رتبه سوم و پس از آنها لنوو، ژیائومی و ال جی قرار دارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
Xiamo پنجمین تولید کننده بزرگ اسمارت فون در جهان 1
منبع: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
CNet