انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار تصویر رسمی نسخه ویندوزفون HTC One M8
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دو روز پیش بود که اچ تی سی ، دعوت نامه های رویداد اختصاصی خود در ۲۸ مرداد را برای اصحاب رسانه ارسال کرد.امروز اولین تصویر رسمی از نسخه ویندوزفون پرچم دار این شرکت یعنی اسمارت فون HTC One M8 منتشر شده که احتمال معرفی این محصول را در این رویداد قویتر می کند.

انتشار تصویر رسمی نسخه ویندوزفون HTC One M8 1تصویری که امروز بر روی سرور اپراتور مشهور آمریکایی Verizon یافت شده اچ‌تی‌سی وان M8 ویندوزفونی را به شما نشان می‌دهد. این دستگاه که ظاهرا One (M8) for Windows نام‌گذاری شده، در ۲۱ آگوست به شکل اختصاصی از طریق اپراتور Verizon آمریکا فروش خود را آغاز خواهد کرد.
 این اسمارت فون به احتمال بسیار همان ویژگی‌های M8 کنونی را خواهد داشت، با این تفاوت که این بار مهمان ویندوزفون ۸.۱ مایکروسافت شده است.
چندین رسانه آمریکایی تلاش کرده‌اند که نظر اچ‌تی‌سی را در در این ارتباط جویا شوند، اما این شرکت در مورد اعتبار این تصویر صحبتی به میان نیاورده است. مطمئنا مراسم ۱۹ آگوست جزئیات بیشتری را از این پروژه مشترک ارائه خواهد کرد.
آخرین محصول ویندوزفونی که اچ‌تی‌سی از طریق Verizon به فروش رساند، به سال ۲۰۱۲ و محصول ۸X باز می‌گردد. این اسمارت فون کماکان با قیمت ۴۹.۹۹ دلار طی دو سال قرارداد به فروش می‌رسد.