انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رهقي:قطعا با فشنگچي برخورد جدي مي‌‌کنيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرپرست تيم فوتبال پيکان گفت: قطعا با فشنگچي که به تعويضش معترض شده بود برخورد جدي خواهيم کرد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رهقي:قطعا با فشنگچي برخورد جدي مي‌‌کنيم 1
_________________________________
رضا ر‌هقي در خصوص شکست 2 بر صفر پيکان مقابل سپاهان، اظهار داشت: بازي بسيار سختي مقابل سپاهان انجام داديم. به نظرم اين تيم يکي از بهترين‌ تيم‌هاي سال‌هاي اخير را راهي ليگ چهاردهم کرده است و بسيار قدرتمند است. البته ما هم تيم دست و پا بسته‌اي نبوديم و چندين موقعيت داشتيم که متأسفانه نتوانستيم از آن استفاده کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد جو موجود در ورزشگاه اصفهان و شعارهايي که عليه رحمتي داده مي‌شد، خاطرنشان کرد: واقعا جو ناراحت‌کننده‌اي وجود داشت. رحمتي هم بازيکن ملي‌پوش و بزرگي است و هم در قهرماني اين تيم نقش داشته است. به نظرم تعداد اندکي از تماشاگرنماها کم‌لطفي کرده‌اند. ناظر مسابقه اين موارد را يادداشت کرد و اميدوارم ديگر شاهد چنين مواردي در ورزشگاه‌ها نباشيم.

سرپرست پيکان در مورد اينکه بار ديگر ووريا غفوري به رحمتي گل زد، يادآور شد: به هر حال شرايط مسابقه است. زماني که به يک موضوع بيش از حد توجه مي‌شود همان اتفاق رخ مي‌‌دهد، شرايط مسابقه غيرقابل پيش‌بيني است و احتمال هرگونه حادثه‌اي وجود دارد.

وي در مورد اينکه اميرحسين فشنگچي پس از تعويض معترض بوده، گفت: ما که در نيمکت نشسته بوديم اين موارد را ديديم. به هر حال بايد اصول رعايت شود و بازيکن پس از خروج از زمين با بازيکن تعويضي دست دهد. قطعا برخورد جدي مي‌کنيم و هم‌اکنون هم او در اختيار کميته انضباطي قرار گرفته است و در تمرينات حاضر نمي‌شود.