انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آشنایی با غذاهای ضد سرطان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بسیاری از سرطان ها بخاطر عادات بد غذایی بوجود می آیند و باعث رشد و گسترش آن در تمام نقاط بدن می شوند. بسیاری از ما اهمیت تغذیه را در سلامت جسم و روح خود از یاد می بریم . تحقیقات اخیر نشان داده که چگونه می توان با خوردن بعضی از غذاها به جنگ با سرطان رفت . این غذاها عبارتند از : سبزیجات و میوه های تازه که به طور روزانه باید 5 واحد از آنها مصرف شود.

در میان این سبزیجات و میوه ها باز هم دسته هایی وجود دارند که نقش مهمتری در مبارزه با بیماری های خطرناک و از جمله سرطان بازی می کنند:


گوجه فرنگی: گوجه فرنگی حاوی مقدار زیادی "لیسوپین" است که با بیماری سرطان به شدت مقابله می کند.

کلم ؛ بروکلی و کلم سفید: کلم یکی دیگر از سبزیجاتی است که دشمن سرسخت سرطان شناخته می شود. کلم حاوی موادی است که به طور مخصوصی با سرطان پوست ، معده و سینه مبارزه می کنند و این مواد با نام " سولفورافین" شناخته می شوند.

چای سبز: چای نوشیدنی مورد علاقه اکثر مردم جهان است. آنها منبعی غنی از کافئین هستند که حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می باشد.
آنتی اکسیدان های مقابله کننده با سرطان بیشتر در چای سبز دیده شده اند و مخصوصا برای سرطان پوست بسیار مفید است.

هویج: هویج حاوی "بتاکراتون" است و این ماده در میوه هایی مانند کدوحلوایی ، سیب زمینی شیرین ، هویج ، اسفناج و فلفل های رنگی به وفور دیده می شود.این ماده از سرطان تا حد زیادی جلوگیری کرده و برای کسانی که از بیماری سرطان رنج می برند توصیه می شود چرا که از رشد و گسترش سلول های سرطانی جلوگیری می کند.این مواد برای سلامت چشم ، پوست و موها نیز به شدت توصیه می شود.


انواع توت: توت انواع مختلف دارد :توت فرنگی ، توت سفید ، تمشک ، و....این میوه حاوی مواد شیمیایی به نام" انتوسیانین" هستند . این ماده از رشد و گسترش سلول های سرطانی در بدن جلوگیری می کند.
بد نبودUndecided