انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
عنوان اصلی : 
DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتری استفاده کنند
DX12 مشکل ۱۰۸۰p کنسول Xbox One را حل نمی کند اما سازندگان می توانند از مثلث های بیشتر 1

از مسئول تیم برنامه نویسی موتور استفاده شده در Witcher 3: Wild Hunt، آقای Balazs Torok، درباره تاثیر DirectX 12 بر روی PC و Xbox One، خصوصا مشکل اجرا نشدن بازی ها با کیفیت ۱۰۸۰p بر روی این کنسول، سوال شده، و او اینگونه پاسخ داده است:

نقل قول:
من فکر می کنم شبهات زیادی درباره تغییرات و بهبودهایی که DX12 ارائه می کند، وجود دارد. اکثر بازیها به دلیل بار اضافه ای که سایه ها بر روی کنسول تحمیل می کنند،نمی توانند این بازیها را با کیفیت ۱۰۸۰p اجرا کنند. DX12 تغییری در این بازیها بوجود نمی آورد. شاید بازیسازان بتوانند از مثلث های بیشتری را به GPU تحمیل کنند، اما نمی توانند برای آنها سایه ای درنظر بگیرند، که در این صورت در هدف خود شکست خورده اند. در جواب سوال اول، فکر می کنم برنامه نویسان گرافیکی، به فکر تقسیم پردازش ها می افتند، و در نتیجه سیستم بهتری بوجود خواهد آمد.
بنظر می رسد این مشکل از سطح معماری است، مانند مشکلاتی که در زمان PlayStation 3 وجود داشت. با این حال، با عرضه بروز رسانی SDK در ژوئن، اوضاع کمی بهتر شده است. این بروز رسانی به بازیهایی مانند Destiny، اجازه می دهد که با کاهش کیفیت افکت ها و بافت ها، با کیفیت ۱۰۸۰p اجاره شوند.
Witcher 3: The Wild Hunt تنها بر روی کنسول های نسل حاضر و PC عرضه می شود.