انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رضايي: رفتن به تيم‌هاي ديگر اهميتي نداشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم تيم فوتبال سايپاي البرز گفت که پيشنهادهاي پيش از فصل خود را به باشگاه سپرده بود اما رفتن به تيم‌هاي ديگر براي او اهميتي نداشت.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
رضايي: رفتن به تيم‌هاي ديگر اهميتي نداشت 1
___________________________________


کاوه رضايي با اشاره به وضعيت سايپا پيش از آغاز هفته دوم رقابت‌هاي ليگ برتر اظهار داشت: متأسفانه در بازي اول برابر نفت مسجدسليمان نتيجه‌اي که مي‌خواستيم براي‌مان حاصل نشد، اما با اين وجود تمرينات خوبي را در اين هفته پشت سر گذاشته‌ايم و خودمان را براي ديدار با پيکان و کسب 3 امتياز آماده کرده‌ايم.

به نقل از تسنيم، وي گفت: تيم ما اين فصل در کادرفني تغييراتي داشته و اميدوارم با اين تغييرات بهتر از فصل گذشته نتيجه بگيريم. هدف‌مان کسب سهميه آسيايي است و فصل گذشته هم در نيم فصل اول به اين هدف‌مان نزديک شده بوديم اما در نيم فصل دوم نتوانستيم نتايج خوبي بگيريم و از هدف‌مان دور شديم.

مهاجم سايپاي البرز در پاسخ به اين سؤال که در فصل نقل‌وانتقالات گفته مي‌شد قرار است به استقلال يا تيم‌هاي ديگر برود و چرا اين اتفاق رخ نداد، خاطرنشان کرد: با سايپا قرارداد داشتم و از همين‌رو تصميم را به مسئولان باشگاه واگذار کردم. قرار بود باشگاه‌هايي که خواهان من هستند پس از صحبت با باشگاه پيشنهادشان را به من ارجاع دهند که البته پيشنهادي به من ارجاع نشد. شايد اين پيشنهادات زياد جدي نبود يا باشگاه شرايطي گذاشت که دو طرف به تفاهم نرسيدند اما اين موضوع و تغيير تيم براي خودم چندان اهميت نداشت.

رضايي با بيان اينکه اميدوارم اين فصل عملکرد خوبي در تيم سايپا داشته باشم، افزود: سعي مي‌کنم مانند فصل گذشته براي سايپا مثمرثمر باشم و حتي بتوانم بهتر از قبل عمل کنم. اين فصل هدف‌هاي بزرگي را دنبال مي‌کنيم و بايد براي گرفتن سهميه بجنگيم.

وي درباره حضور در تيم المپيک براي بازي‌هاي آسيايي اينچئون عنوان کرد: با توجه به اينکه 22 سال سن دارم هنوز نمي‌دانم مي‌توانم تيم المپيک را همراهي کنم يا نه،‌ اما اميدوارم اين تيم با کادر جديد المپيکي شود. اين بار شانس بسيار خوبي براي المپيکي شدن داريم.

مهاجم سايپا گفت: اميدوارم در فصل جديد عملکرد بهتري داشته باشم تا به تيم ملي برسم. جام ملت‌هاي آسيا در پيش است و مي‌خواهم در اين مسابقات عضو تيم ملي کشورم باشم تا خودم را اثبات کنم. براي قهرماني در اين رقابت‌ها شانس بالايي داريم و با عملکردي که در جام جهاني داشتيم، فکر مي‌کنم از نظر روحي بهتر از حريفان‌مان باشيم.