انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نظري: قرار نيست براي هر برد پاداش بدهيم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان تأکيد کرد که قرار نيست براي پيروزي احتمالي اين تيم مقابل پديده پاداشي در نظر گرفته شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نظري: قرار نيست براي هر برد پاداش بدهيم 1
______________________________________
محمد نظري در مورد آخرين وضعيت ورزشگاه شهيد بهنام محمدي گفت: خوشبختانه شريط اين ورزشگاه به حد استاندارد AFC رسيده است. چمن ورزشگاه، جايگاه ويژه و خبرنگاران و رختکن‌ها کامل شده‌اند. صندلي‌هاي ورزشگاه تکميل شده و حالا آماده ميزباني از ليگ برتر هستيم.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: کار تکميل ورزشگاه جهادي بود. اگر مي‌خواستيم به حالت عادي جلو برويم وقت کم مي‌‌آورديم اما کارگران در 2،3 شيفت و بدون تعطيلي کار کردند و خدا را شکر کار تکميل ورزشگاه به خوبي انجام شد.

مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان در خصوص ميزان آمادگي اين تيم براي بازي با پديده اظهار داشت: شرايط تيم طوري هست که بتوانيم 3 امتياز بازي با پديده را بگيريم، البته با حضور هواداران خونگرمان مي‌خواهيم ميزباني شايسته‌اي از پديده داشته باشيم.

نظري در پاسخ به اين سوال که آيا در صورت کسب 3 امتياز مقابل پديده به بازيکنان پاداش تعلق مي‌گيرد، خاطرنشان کرد: قرار نيست براي هر پيروزي در ليگ پاداش بدهيم، کارهاي ما روي حساب و کتاب است و نمي‌‌خواهيم بدعادتي تيم‌هاي ديگر را تکرار کنيم. ما با بازيکنان قرارداد داريم و طبق قرارداد به تعهدمان عمل مي‌کنيم. در ابتداي فصل همه در خصوص وظايف‌شان توجيه شده‌اند. قطعاً تشويق و تنبيه در کار ما وجود دارد اما به جايگاه نهايي تيم بستگي دارد.

وي در مورد اينکه آيا به کسب سهميه آسيايي در پايان ليگ فکر مي‌کنند، گفت: ما ادعاي کسب سهميه نداريم و حضور در رده‌هاي بالاي جدول رده‌بندي و تک رقمي شدن هدف ماست.

مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان در پاسخ به اين سوال که چند بازيکن از اين تيم مشکل کارت پايان خدمت دارند، اظهار داشت: عباس عسگري تنها بازيکن تيم ماست که اين مشکل را دارد. البته هيچ‌کدام از کارت‌هاي معافي اين بازيکنان جعلي نيست بلکه نوع معافيت‌ها ايراد دارد وگرنه اصل کارت پايان خدمت اين بازيکنان واقعي است.

نظري ادامه داد: ما تابع تصميم‌گيري نهايي مسئولان در اين مورد هستيم و اگر قرار است محروميتي ايجاد شود با آن کنار مي‌آييم ولي فعلاً منتظر تصميم‌گيري نهادهاي مرتبط با اين موضوع هستيم.