انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کاظمي: عليپور صلاحيت ندارد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال پيکان با اشاره به اظهارات اخير حجت الاسلام عليپور گفت: خيلي از مديران، مربيان و بازيکنان در مورد عدم صلاحيت او امضا داده‌اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کاظمي: عليپور صلاحيت ندارد 1
___________________________________
کاظمي در مورد اظهارات اخير عليپور گفت: بسياري از پرونده‌هاي اين فرد هنوز روي ميز نهادهاي نظارتي و مراجع قضايي است و اين در حالي است که او خودش را به صورت غير واقعي به برخي نهادها در اين چند سال ارتباط داده است. اينکه گفته برخي در مورد من نزد او وساطت کرده‌اند صحت ندارد و من نيازي به اين کارها ندارم.

به نقل از فوتبال ايران، او در مورد صحبت‌هاي عليپور که گفته برخي مديران در مورد عدم صلاحيت کاظمي براي فعاليت در فوتبال ايران امضا داده‌اند تاکيد کرد: عليپور بايد اين موضوع را ثابت کند. اتفاقا بسياري از مربيان، بازيکنان، سرپرستان و مديران فوتبال ايران در مورد عدم صلاحيت عليپور امضا داده‌اند در ضمن همه مي‌دانند او هيچ مسئوليتي در فوتبال ايران و کميته اخلاق ندارد.

کاظمي اظهار داشت: هنوز بحث شکايت از عليپور را پيگيري مي‌کنم و اميدوارم هر چه زودتر در مورد او که مسئوليتي ندارد تصميمات لازم گرفته شده و پرونده‌هايش مورد بررسي قرار بگيرد.در ضمن باز هم مي‌گويم که هيچ‌کس وساطت من را نکرده و نيازي به اين مسائل هم ندارم. من فقط مقابل خدا و ائمه سر تعظيم فرود مي‌آورم. مدتي پيش که عليپور را ديدم به او گفتم بابت اين کارها و حرف‌هايي که مي زند شرم کند و از خدا بترسد.

سرمربي پيشين پيکان در قسمتي از مصاحبه‌اش گفته که يک مداح به او گفت سخنران روضه‌هاي هيئت کاظمي باشم ولي اين مربي با رد اين موضوع خاطرنشان کرد: ما در هيئت از سخنران‌هايي استفاده مي‌کنيم که از عدالت، راستگويي و مبارزه با ظلم حرف بزنند و هيئت‌هاي بزرگ جايي براي افراد کوچک نيست. عليپور بايد سخنران توهمات و خيال پردازي‌هاي خودش باشد نه سخنران هيئت ما. به زودي خيلي چيزها در مورد او مشخص مي‌شود در ضمن مردم بهترين قاضي هستند و چيزهايي در خيابان به من مي‌گويند که همين حرف‌ها برايم کافي است.