انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نمونه دوپينگ يک آزادکار ايراني مثبت اعلام شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمونه آزمايش دوپينگ يکي از آزادکاران در مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي کشتي آزاد مثبت اعلام شد

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
نمونه دوپينگ يک آزادکار ايراني مثبت اعلام شد 1
_____________________________
در جريان مسابقات انتخابي تيم‌هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي که ماه گذشته در قزوين برگزار شد از 11 کشتي‌گير تست دوپينگ گرفته شد که 7 نفر در رشته آزاد و 4 نفر در رشته فرنگي توسط افسران نادوي ايران تست دوپينگ از خون و ادرار انجام شد.

چندي پيش بود که شايعاتي مبني بر مثبت شدن يکي از نمونه‌ها منتشر شد که پورکاظمي اين موضوع را رد کرد، اما حالا خبر رسيده است که اين موضوع واقعيت داشته و نمونه يکي از کشتي‌گيران آزادکار مثبت اعلام شده است.

لطفعلي پورکاظمي، رئيس فدراسيون پزشکي ورزشي و دبيرکل ستاد ملي مبارزه با دوپينگ که پيش از اين در گفت‌وگو با فارس نتايج نمونه‌هاي گرفته شده را منفي اعلام کرده بود در اين خصوص گفت: نمونه‌هاي فوق به کشور آلمان ارسال شده بود و در حالي که من فکر مي‌کردم جواب تمام نمونه ها آمده و نتايج تمام آنها منفي بوده است، اما جواب يکي، دو نمونه نيامده بود.

وي افزود: متأسفانه يکي از نمونه‌ها مثبت شده است و با توجه به مسائل حقوقي نمي‌توانيم نام اين کشتي‌گير را اعلام کنيم و بعد از نهايي شدن رأي نام اين کشتي‌گير را اعلام خواهيم کرد.

* اسامي ورزشکاراني که از آنها تست گرفته شده بود، به شرح زير است:

1- ميثم مصطفي‌جوکار 2- رضا افضلي 3- پرويز هادي 4- محمدجواد ابراهيمي 5- ميثم نصيري 6- يونس سرمستي 7- مجتبي ضيايي 8- داود عابدين‌زاده 9- ميلاد خسروي 10- مجتبي کريم‌فر 11- افشين بيابانگرد.(هفت نفر اول از کشتي آزاد و 4 نفر پاياني از رشته کشتي فرنگي)

پيش از اين شايعاتي مبني بر مثبت اعلام شدن نمونه يکي از کشتي‌گيران منتشر شده بود.