انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: دل پيرو: مي‌خواهم يک سال ديگر بازي کنم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهاجم کهنه کار ايتاليايي و اسطوره باشگاه يوونتوس اعلام کرد هنوز مي خواهد به فوتبال حرفه اي ادامه دهد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دل پيرو: مي‌خواهم يک سال ديگر بازي کنم 1
______________________________________
آلساندرو دل پيرو 39 ساله گفت اگرچه هنوز نتوانسته با باشگاه جديدي به توافق برسد اما به زودي تيم جديد خود را معرفي خواهد کرد.

دل پيرو که با تيم ايتاليا قهرمان جام جهاني 2006 شد نتوانست براي تمديد قرارداد با باشگاه اف سي سيدني استراليا به توافق برسد ولي براي بازي منتخب ليگ استراليا برابر يوونتوس که شنبه برگزار مي شود به استراليا بازگشت.

دل پيرو با تاکيد بر اينکه هنوز آماده است و مي خواهد براي يک فصل ديگر بازي کند ، گفت :«بازي منتخب ليگ استراليا با يووه آخرين بازي من نيست اما آخرين بازي من در استراليا خواهد بود.البته ارتباطم را با فدراسيون فوتبال استراليا و اف سي سيدني قطع نمي کنم.بايد براي تيم بعدي شرايطي را که بيشتر برايم مناسب است انتخاب کنم.انگيزه من براي فوتبال تا 90 سالگي ادامه دارد اما فکر مي کنم فقط براي يک سال ديگر بدنم به حضور در مسابقات جواب خواهد داد.»

دل پيرو که رکورد دار گلزني براي يوونتوس است تاکيد کرد دو پيشنهاد بزرگ دريافت کرده است اما هنوز در اين مورد تصميم نگرفته است.

دل پيرو در مدت 19 سال حضور در يوونتوس در 513 بازي 208 بار گلزني کرد و سپس راهي استراليا شد.تيم يوونتوس در اين سفر ستارگان خود از جمله پاتريس اورا ، آندره آ پيرلو ، کارلوس ته وز، پل پوگبا و جيان لوئيجي بوفون را به همراه دارد.
هر چند یوونتوس بهش بد کرده اما...فکر نمی کنم بازی توی لیگ هند تصمیم حرفه ای و فوتبال اونجت فوتبال حرفه ای باشه!