انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: عابديني: من و کاشاني رفتيم، کميته منحل شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
امير عابديني ادعا کرد که چون او و جعفر کاشاني از کميته فني پرسپوليس استعفا کردند، اين کميته منحل شد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عابديني: من و کاشاني رفتيم، کميته منحل شد 1
______________________________________
عابديني در اين باره به "ورزش سه" گفت: «اين تصميم ربطي به باشگاه ندارد. چون من و جعفر کاشاني از کميته فني استعفا داديم، اين کميته منحل شد.»

او در مورد دلايل استعفايش از کميته فني هم گفت:«رحيمي به حرف هايي که زده بود عمل نکرد. من حرف هايي که با رحيمي زده بودم به اين کميته عمل آمدم ولي به هيچکدام از اين وعده ها عمل نشد. حسين عبدي براي تيم هاي پايه پرسپوليس مشکل داشت و هيچکس نبود به حرف هاي او گوش دهد.»

عابديني ادعا کرد تمام اعضاي هئيت مديره پرسپوليس با رحيمي مشکل دارند:« تمام اعضاي هيئت مديره پرسپوليس با رحيمي مشکل داشتند. رحيمي از طرف وزارت ورزش به هئيت مديره پرسپوليس تحميل شده و به همين دليل هم اعضا از او حمايت نمي کنند. من هر موقع احساس خطر کنم سعي مي کنم در آن تيم نباشم. در پرسپوليس از زماني که آمدم ناهماهنگي بين اعضاي هيئت مديره را با چشمانم ديدم و به همين دليل تصميم گرفتم از کميته فني بروم.»

رييس سابق کميته فني پرسپوليس گفت که اين کميته هيچ دخالتي در کارهاي فني تيم بزرگسالان پرسپوليس نکرد:« خدا را شکر ما هيچ دخالتي در تصميمات فني کادرفني نداشتيم. اگر اين کار را کرده بوديم الان کلي حرف و حديث پشت سر ما بود.»

اما عابديني در بخش مهمي از صحبت هايش ادعا کرد که قرارداد واقعي پرسپوليسي ها منتشر نشده است:« اين رقمي که در سايت باشگاه پرسپوليس منتشر شد، رقم واقعي قرارداد آنها نيست. در قرارداد بعضي از بازيکنان بندي آمده که آنها مي توانند در صورت رفتن سرمربي از تيم جدا شوند. همچنين باشگاه موظف است که ماليات آنها را پرداخت کند که اين در هيچ کجاي دنيا مرسوم نيست.»