انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرسپوليس - فولاد حساس‎ترين بازي هفته
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ليگ برتر فوتبال ايران با صدرنشيني سپاهان در حالي وارد هفته دوم ميشود که چهار بازي ابتدايي تعادلي را در ميزان قدرت و شانس نتيجه گيري 8 تيم نشان ميدهد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرسپوليس - فولاد حساس‎ترين بازي هفته 1
__________________________________________
هفته دوم ليگ برتر فوتبال ايران با 4 بازي آغاز مي شود . مسابقاتي که پنج شنبه عصر اهالي فوتبال را زيبا خواهد کرد . مرور سرپايي ورزش سه از بازي هاي فردا را بخوانيد :

* گسترش فولاد در زمين خود سپاهان را به مصاف مي طلبد که ميزباني گسترش و قدرت سپاهان تعادلي منطقي را در اين بازي به تصوير مي کشد؛ تازه اين در شرايطي است که هردو بازي اين دو تيم در ليگ گذشته با تساوي به اتمام رسيده است . گسترش فولاد اين است که اين تيم در 5 ديدار اخير خود که شامل ديدارهاي دوستانه هم مي شود شکستي را تجربه نکرده است.

*پيکان و سايپا، نماينده هاي دو غول خودروسازي ايران با مربيان تئوري گرايشان، شانس زيادي براي تساوي دارند . پيکان که پس از دوسال به ليگ برتر بازگشته، در آخرين مصاف با سايپا از اين تيم 2-1 شکست خورده است، درست مثل بازي رفت همان سال. نبرد جلالي و ابراهيم زاده از بازي هاي جذاب اين هفته است.

* نفت و راه آهن حريفان هفته اول قدرت هاي سنتي پايتخت؛ پرسپوليس و استقلال اندکي در توان بازي تفاوت دارند و آنچه هفته اول نشان داده است قدرت بيشتر نفت است اما انگيزه هاي راه آهن که هفته اول مسابقه اش را به استقلال واگذار کرد دستکم گرفتني نيست. بازي آخر اين دو تيم در فصل گذشته با گل مجتبي شيري با نتيجه 3-1 به سود نفت تمام شد تا نفت هردوبازي مقابل راه آهن را برده باشد. شيري امسال به عنوان آخرين خريد به راه آهن برگشته است.

* پرسپوليس و فولاد مهمترين بازي اين هفته ليگ برتر است که در ورزشگاه غدير برگزار مي شود. پرسپوليس سال گذشته در بازي رفت با بردي پرگل زمين را ترک کرد اما در بازي برگشت فولاد 2-1 پرسپوليس را برد تا به قهرماني نزديک شود .اما سابقه نشان داده تيم هاي قدرتمند هرگاه در هفته هاي اول به مصاف هم رفته اند با تقسيم امتيازات زمين را ترک کرده اند. پرسپوليس در بازي اول مقابل نفت به تساوي رضايت داده و فولاد با اسکوچيچ چاره اي جز برد ندارد.
حتما اسکوچیچ با فولاد چاره ای جز باخت نداره 
جمله اخر با ویرایش
پرسپولیس برند میشود